seni anlamaya çalışmamakla senin beni anlamakla uğraşmaman ne büyük mucize. biliyor musun, dünyanın geri kalanıyla ilgilenmiyorum, belki buna sen de dahilsin. ben aslında senden ziyade ikimizin arasındaki o boşluğa hayranım, adına her ne deniyorsa. orayı bana versinler, gerisini seller götürsün. orası, o aralık, o mesafe, o bölge, o her neyse, ister kilometreler, ister milimetreler, ister hayali, ister madeni, ister yalnız haritada, ister ayakkabımın ucunda, ister kafamın içinde, ister kalbimin ortasında, her neredeyse orayı istiyorum. ne sen olabilirsin orada, ne ben, yalnızca aramızdaki şeylere ait bir diyar, ah ne güzel.

Bir Cevap Yazın

