mesela bugün hiç aklına gelmedim, kıyısından köşesinden kenarından yöresinden geçmedim. Senin bandına erişemedim, senin ağın uzaktı düşemedim, bugün kalbini hiç işine karıştırmadın bundan o kadar eminim ki. Fakat kızgın mıyım, hayallerim mi kırıldı, büküldü? Hayır. Anlaşmamız böyle değil ki, (seninle anlaşmak ne güzel) birbirimizi üzmek ve kırmak ve yıkmak ve yıpratmak ve sıkmak gibi sonuçları olan bir alışverişte değiliz ki. Senden ne alabilirim? Sen benden ne alabilirsin? Görünürde nasıl bir alaka kurulabilir ikimizin arasında? Biz aynı kaldırımda çarpışmamak için kenara çekilmiş iki insanız, paltolu kollarımız bile değmemiş henüz birbirine. Bunca borçsuzluğun içinde herhangi bir fiziksel zorunluluk sözkonusu olabilir mi aramızda? Kalbim senin göğüs kafesinin içinde çarparken kim bilebilir orada atanın kimin nabzı olduğunu?
Okuyorum okuyorum ne yazmışsan okuyorum okuyorum orada mıyım diye okuyorum okuyorum okuyorum
çünkü bir şey kaçırmış olmaktan ölesiye korkuyorum korkudan ölebilirim senle ilgili hiçbir şey bilmeden yine de hayallerime sürülecek bir sim taneciği bile bulsam senin gözünden çekip alsam diye uğraşıyorum okuyorum okuyorum sen vermesen de kendini kelimelerin de sana değmiş diye okuyorum okuyorum okuyorum…

Bir Cevap Yazın

