yaşayamadığım küflü limon dilimi

Takvimi ben oluşturmuyorsam zamana sahip değilim demektir. Ne o, yoksa bi ara zamana sahip olduğuma dair bir vehme mi kapıldım? Bilmiyor muydum yani zamanın benim olmadığını, hatta zamanım, ömrüm, günüm, yıllarım derken sadece arabesk yapmak için öyle konuştuğumu. Zaten başımıza ne geliyorsa arabeskten geliyor. “Her şeye erdi de zavallı aklım, seni unutmaya ermiyor” kıvamında bir hayatla nereye kadar gidilebilir? Ben kaç aydır sıfır düşünce, sıfır hayal, sıfır gevşeme ile yaşıyorum, herhangi bir duyguda ve olayda direnç göstermek büyük bir zaman kaybı olur. Zaman benim mi? Hayır, bunu elbette biliyorum, fakat içine fırlatıldığım zamandan da sorumluyum, arabeske bağlayamayacak kadar sorumlu. Baştan ayağa mantık doluyum. Belki bu yüzden yazamıyorumdur…

Bir Cevap Yazın

