bu dünyadan değildim,

masaldan da değildim,

galaksiden hiç değil,

teleskobun önünden

geçerken biraz eğil,

Ay o, evet ben de gördüm,

ama Ay da kardeşim değil!

marşın güftesini hazırlamıştık da bestecisinin notaları kıt kalıyordu. bendün yadande ğildim, yaylalar yaylalar… gibi  hece bölünmeleri yaşanıyordu satırlarda, satırlarla kıyıyorlardı caanım cümlelere, ben bir dünyalı bile değildim üstelik, marşları umursamazdım, sadece giderken işe yarardı o, eski adamların tabiriyle marşa basar, toz olurdum…

fakat, bu kez gitmiyor, adamakıllı geliyordum öpöğlen bir vakitte, kuyruğumda kedi merdivenimsi bir güneş tarlatanı, kabarık eteklerimi benden evvel götürüyordu yollara, çimenlere, geliyordum… kimilerine hoşgeliyordum, bu kadarını bilmekle yetiniyordum…

fotolar: CasheeFoo

 

 

Marş Marş” üzerine 3 yorum

  1. hoşgeldi,
    hoşgeldiniz,
    sözlerini sizin yazdığınız
    bestesini onun yaptığı bir şarkı gibi,
    herkşey hazır bir tek play’e basmak kaldı..

Bir Cevap Yazın

