fırfırlı bulutların lime lime danteline bağladım ucunu, ucu, neyin ucu, çok uçucu bir kurdelenin elbette. yarın olsa, yok: uyanamam, bu gece, gece gece uçmalı yağmurun üstüne, üstü, çok çok üstü, öyle ki elim uzaydan çıplak gözle seçilir neredeyse. de, bugece ne desem yer çekiminden kurtulamıyor, te yukarılardan te aşağıdaki bulutlara doğru atıyorum atıyorum öfkemi, ben, hâlâ uçabiliyorken kaçabilmeliyim de, değil mi, değil, hiçbiri değil, zaten gökten kopmayacaksın, zaten yerde bahçelerin, nereye bu gitmek nereye, haydi bağla kurdelenin ucunu erik ağacına, dallarında sallan ve uçtuğunu san, bilmez misin, bazen mutluluktan da uçar insan…

foto: aasland

bazen” üzerine 2 yorum

  1. okurken beşe ona bölündü yazı ..cümleleri çimdikle her birinden bir yol çıkar belki birinde beni de görürsün belki ben de seni görürüm ;)

Bir Cevap Yazın

