uzun zaman uyuklamış tembel mutluluğum

uyanıyor…

Hâfız

dua niyetine, amin!

!müjdeler olsun!” üzerine 3 yorum

  1. Demek bu tembel mutluluk uyanıyor da ,fatih beyler, onun bir buçuk çocuğu ve ben yani bir bucuk çocuğun annesi yani bizler uyanan mutluluktan habersiziz, demek öyle deyip surat asma hakkımı kullanmak istiyorum.Bu zamanı ne kadar uzun zamandır beklediğimizi bilemezsin deyip habersiz olmanın dayanılmaz gıcıklığını ifade etmek istiyorum veeee deeeee hala bana gelmemiş olmanın sitemini avazım çıktığı kadar etmek istiyorum, ve ve ve gel me sen mutlu ol yeter diye arabeskin dibine vurmak istiyorum izin var mı?

Bir Cevap Yazın

