E. Şule’ye bir sorum vardı da.

¿

üzgünlüğüm buradan oraya yol oldu mu Şule? misal, Alp-er Tunga’nın yaşadığına dair duyumlar almak istiyorum senden,  müjdelerinin ucuna bağla kedi merdivenini, haydi savur bana doğru, Alp-er Tunga yaşıyor mu?

¿

eğer o ölmediyse ısız acun hâlâ bizim demektir; yollar, köprüler, viyadüklerin dibinde biten madımaklar, ( herhalde ıspanağa benziyordur, ki ben ıspanağı bile tanımam, sahi kimdi o?) bitmez tükenmez ( ki sonlu olduğunu adımız gibi bildiğimiz) bitkiler, hayvanlar, madenler, maddeler ve üçlü halleri… şimdi söyle bana Alp-er Tunga’nın nabzı ne alemde, bizim mi sahi dünya?

¿

 inanmak için mühürlü kağıtlara ihtiyaç duyduğumuz şu son günler kavramının orta yerine basmak istiyorum dolmakalemli imzamı, sen de bas, de ki, ölmedi o, aynayı ağzına dayadım, buharlandı, nefes alıyor Alp-er Tunga, derin bir uykuda sadece, hepsi o kadar. otopsi raporunun ucuna iliştir, zımbala takdir belgesini, ‘yaşamdaki muvaffakiyetlerini tebrik ederiz, güle güle yaşa emi!’

¿

soru tek” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

