Ξ Ξ  Ξ Ξ  Ξ Ξ  Ξ Ξ  

birkaç adım atıp yeniden durdum. bu arada duruşumu birden değiştirip ellerimi kavuşturdum, boynumu yana büktüm, bir softa edasıyla sesimi tatlılaştırarak,  “bir kere de ona başvurdun mu, çocuğum?” diye sordum. bu deyiş uygun değildi. “büyük ‘O‘ ile” dedim ” bir katedralin kubbesi gibi büyük bir ‘O‘ ile! bir kere de O’na seslendin mi çocuğum?” başımı eğdim, ağlamaklı bir sesle “hayır” diye yanıt verdim. bu deyiş de uygun değildi. softalık yapma behey çılgın! Allahıma, Rabbime sesleniyorum desene! sözlerine de şimdiye kadar işittiğin en acıklı ezginin uyumunu katmalısın! haydi bir daha dene! evet bu biraz daha iyi oldu. ama içini çekmelisin, hasta bir at gibi göğüs geçirmelisin! işte böyle!

Knut Hamsun { Açlık’tan}

acıkınca” üzerine 4 yorum

  1. Her şey güzel de,hasta bir atı nerde gördün?
    Ne zaman gördün?
    Ne işin vardı orada?
    Ve nasıl anladın hasta olduğunu?
    Hasta olunca nasıl göğüs geçirdiğini?
    Ve de sağlıklı bir atla arasındaki farkı nasıl farkettin?

Bir Cevap Yazın

