şubat bitmiş!

bu sene Şubat’ın 7 gün çektiğine yemin bile edebilirim! 

bari mart’ı yanlış anlamayalım!

çünkü eşseslilik aldatabilir!

takvime baktığımda çok geçti” üzerine 5 yorum

  1. martın ve martıların bereketini hissedenlerden olmanızı diliyorum madmazel.

    bir de sormadan edemeyeceğim: yukardaki tablo chagall imzalı mı? tarzı benziyor da.

  2. ben var ya, yollardagezer’in my girls listesindeyim, duymayan duysun :), teşekkürler pek bi hoşuma gitti :)
    *
    uğrayamamıştım epeydir, eee
    şubat ???
    sen de 7 ben deyim 8, anca …hakkı o yani !!!
    selam ederim.

  3. teşekkür ediyorum kızlar, o kadar yoğunum ( ve havalıyım ki) ancak şimdi dönebiliyorum cevap vermek için :))

    canan: kapılardan bakmıyor, bizzat kapı oluyorum, açığım, bekliyorum ;)

    d hanım: bu da şubata benziyor, mart kaç çekiyor, şubat kadar çekiyor: 7 :S

    sina: hiçbir fikrim yok :S öğrendiğimde döneceğim :S

    uragan: ;) sevindiğine sevindim görl ;)

Bir Cevap Yazın

