,külkedisiyim /küllerimden doğacağım’

diyen kahraman kızkardeşime adanmıştır bu

-her ne ise bu-

yok senin tarlatanın,kabarık eteklerin, fistoların, dantellerin, daracık yeleklerin ve bunlarla beraber yok senin entellektüel niyetlerin, parıldak payetlerin, ne erkek fatmasın sen, ne de karıkılıklı, sen benim kahramanımsın,

evde kedi istemeyen

bana dediklerimi tekrar ettirmeyin, bana kendimi tekrar ettirmeyin ve kelimeleri ve bağlaçları, en çok da “ve” bağlacını. ben kedi demiştim, kedinin beline kılıç takmıştım, gemilere bindirmiş, sudan korkmaz hale getirmiştim. sonra penceremin önüne saksı niyetine yerleştirmiştim, ölürsem demiştim afiyetle yiyebilir beni kedim, şayet yalnız ölmüşsem organlarımı kedime bağışlayacak kadar bağışsever biriyim zira.

önyargılarımı ahşap boyama kursuna gittikten sonra modifiye ettim, zımparayla vernik, birbuçuk ayda çok işler becerdik! söylentilerin çabuk yayılacağına güvendik: burçlarden kedi, kedilerden aslan olan tehlikeli değil miydi zaten, benim istediğim evtipi, kucağımda, dizimin dibinde, elimin altında, masumca, otur dersem oturur, kalk dersem kalkar tekerlemeciliğinde bir tüyyumağı,,, üç virgüllü bir hayal ağı, hayallisinden ziyade: hayırlısı!

 

 

aminlenesi kedi duası” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

