çıtırdak güzel’e

çıtırdatanlar utansın diyerek

 

RESİMSİZ

 

nasılsından ziyade nasılmış demek senin düştüğün pullu kuyununun kapağını aralamaz mı be çıtıpıtı güzel! al işte akrostiş yazacağım ve anlamayacaksın, sen ayakkabılarının bağcıklarına gemici düğümü atan bir adama gözkoydun çünkü, bile bile gözlerin ipotekli, aklınsa na-fonksiyonel! sarıp sarmaladığın ne ki, bir kemik yığını, baba mirasını yetenek zanneden hastalıklı bir dil, nasıl bir dil, ne uluslar arasında geçerli, ne de yerel!

ıskaladığım, ıskartaya çıkarıldığım, ıstıraplarla ılıştırıldığım film hikayelerindeydim, hep dilenciydim, hep pelerinliydim, hep yoldan geçendim ben, vitrinde durmayandım, vitrine bakandım. lüzumlu lüzumsuz vurulandım, figürandım, bir sonraki filmde de garson olandım, rejisör kapılarında çok dolandım, ah ben bir başrole çıkamayandım! samandım, en az senin kadar samandandım, çıtır çıtır yanacakken son anda kurtarılandım, sen yanmaya meyyal olmasan ben belki de seni kurtarandım!

ışıkla kafiye kuran, alışığa yakın bir aklı karışıkla basılmış aslında bu bizim kırışık, kırıştırıp duruyor gözümün önünde yılışık, sarı babetlerini bir Dolores hıncıyla kuyusuna atasım gelmiş, aman da aman aşk trafiği çok mu karışık! nasılmış diye sorarlar şimdi sana, nasılmış, ben pembeli şarkıcılardan nakarat çalarken orada “terkedilse de dikkalmışçılık oynamak” nasılmış, peki bu çerçeveye bir resim çiziktirememek nasılmış, gönderme yapmak ve gönderememek nasılmış, peki asıl şunu söyle: reddedilmek nasılmış?

 

nasılsınlar serisi 3 / kahkaha atmaması güç” üzerine 10 yorum

  1. kimse cesaret edemez şimdi bu yazıya yorum bırakmaya. gör bak kimlerin aklından neler geçiyordur. ama yazının akarı kokarı yok, geliri gideri de belli. belli yani

  2. ş: cevap gelmedi :)

    kamu: korkutucu imiş, korkutmuşum :) kimse yazmaz. ayrıca o kadar da önemli değil canım, üzüldüm şimdi onun adına :)))

    alo, edebiyatta gerçek hayatın izleri aranmaz, aranmamalı, uyduruyoruz işte bişeyler :)

  3. Hal mi bıraktın ki kahkaha atsın ?

    İçimden şunu söylemek geliyor,

    Bu bir rıza lokmasıdır yutamassın demedim mi?

  4. birde ben soruyorum aysunum

    başka kollarda teselli aramaya çalışmak, dünyanın kendi etrafın da döndügünü zannedipte oysa bir yıldız bile olamamak, uzaktan bakmak, evindeki bir diş fırçası kadar yer kaplayamamak hayatın da, ve ara ara nefes almayı unutmak nasılmış ???

    biliyoruz aslında epey de ağırmış gel görki itirafı epey acıymış ;))

  5. dimple: soru sorulmayı da haketmeyen kişilere nasılmış diye sormak da vakit israfı :) bakma ben travmamın ekmeğini yiyorum ;) geçip gitti diye, taze olsa yiyemezdim inan, anca kendi kendimi yerdim :))

    Ş: o an için kötü, meğer her olan şey hayırlısı imiş de haberimiz yokmuş :) hayırlıya razı olunca mis, reddedilmek de güzelleşiyor. lakin alışık olmayan bünyelerde şokellaya sebep olabilir. aman kimse şok mok olmasın, herkes kendi karasularında takılsın artık :) amin.

  6. dimple:ah bilmezmiyim o kendi kendini yemeyi / dilerim artık benim için de sırasıdır meyvesini yemenin =))

Bir Cevap Yazın

