bir intihar denemesi ile dünyaya gelmek herkese nasip olmaz. evet tam üç ilmek atmışım kordonumla boğazıma, ölmeye başlamışım yıllar evvel bugün, doktorların ciğer acısını bildiği günlermiş ki, yetişmişler. iyi ki yetişmişler.

bugün 29 Kasım,

mekân benim, keyif benim, ömür benim” üzerine 14 yorum

  1. Karar ver,
    Gitmek mi zor?
    Kalmak mı zor?

    Eğer ömür benimse niye acı çekiyorum ben niye bu kurban bayramında herkes gülüp eylenirken ben malum grip yüzünden yatağa çivilendim sürekli öksürük nöbetlerinden kan kusacak duruma geldim.
    Tek bir kişiyle bile bayramlaşamadım, annemi babamı kardeşlerimi arkadaşlarımı akrabalarımı göremedim.
    Eve hapis oldum?
    Ömür benim öyle mi?

  2. =) benim demek ben yönetiyorum demek değil elbet, ama insan doğumgününde böyle hava atıyor işte :)

    biraderim de hasta, 3 gündür yatıyor, o da bizimle bayramlaşmaya gelmişti güya. hastalık sıhhatin kıymetini bilmemize yarıyor aslında, güzel olacak her şey çok güzel.

    bayramınız kutlu olsun.

    bir de, şu wordpress türkiye saatine geçse ne güzel olacak :)

  3. saat:00.51

    İyi ki doğmuşsun görmesekte bilmesekte orda bir aysun hanım var uzakta o bizim kızımızdır.
    (çok mu sahiplendim)

    Rabbim senesine erdirsin herşey gönlünce olsun sevdiklerinle az acılı bol gülücüklü bir ömür diliyorum…
    canan…

  4. Allah razı olsun, teşekkür ediyorum efendim,

    kızımızdır diyorsunuz ya, kıs kıs gülüyorum bir yandan, zira kazık kadar olmayı bi yana bırakalım, çocuklarım olsaydı onlar bile neredeyse reşit olacaklardı =Pp

  5. Zararı yok ben de,
    evin büyük kızı diye düşündüm.
    Benim oğlum üniversitede kızım yok ondan sizi kızım yerine koymam.

  6. Doktorlarım, civanlarım şükür ki yetişmişler.
    Cesaretini sevdiğim, ömrünün her anı hayırlı olsun, hayırı olduğu sürece uzun olsun.

    Adamın (yanlış anlaşılmasın,adam/adem:) hası hep muhattabın olsun inşallah.

  7. öncelikle selamlar olsun aysun hanım.
    kaç zamandır takip ediyorum yorum yazmak bu mutlu güne nasipmiş :) mutlu yaşlar diyorum ve ömrünüze bereket dileyerek huzurunuzdan ayrılıyorum :)

  8. Şimdi bu yazacaklarım eşimle ilgili afınıza sığınıyorum, sadece bilgi;

    Eşim yazar öğretmen olmanız hasebiyle kitapları dikkatinizi çekebilir öğrencilerinizle paylaşabilirsiniz.
    Ağlayan Çınarlar Parkı
    Sandal Sefası
    Buzlu cam
    tepegözün Öbür Gözü
    Ezop Masalları
    La Fontaine’den Seçmeler
    Dumandan Bir Ağ
    Mehmet Akif Ersoy’dan Seçmeler
    Safahattan Seçmeler
    Şimdilik bu kadar google den de sorabilirsiniz.
    Hatta geçtiğimiz günlerde tüyap kitap fuarına imza gününe gitmişti fakat sırıf yanlış anlarlar diye hiç bir yerde bahs etmedim tek size açtım yakın hissettim inşallah bir hata etmemişimdir.
    saygı ve sevgiler aysuncuğum.

  9. gec oldu biraz ya: hayirli bir ömür dilerim. pembe panjurlu evinde torunlarini kucagina alip onlara hikayeler anlatabilecegin günler göresin. (:

Bir Cevap Yazın

