…kendimi senden alamıyorum…

 

japonyadan çıktım yola, yollar kağıttan! cümle dostlarım usanmış böyle ağıttan! dürülüp defter oluyor kaldırımın her taşı, üzerinde bir “merhaba”cık var, silindi silinecek sanki. sayfaları çevirmek için birkaç adım atmak lazım: ne dolma kalemde mürekkep, ne pilot kalemde uçuş brövesi, ne şarjörü boşalmış kurşun kaleme laf dedim, ne ispirtosunu emdiğim mor renkli olana! her adımda aradığım bir minicik elvedaydı! arapçalığından mıydı bu dışlayış, el takısı hangi ismin başına gelse bir çöl havası. peki madem alıştığınız lisanlardan birini seçeydiniz, klimalı mlimalı: adios, ciao, hasta la vista, oruvar, bu kadarına bile gerek yok, yeterdi bir kuru baybay!

ölünce gözlerinin içi gülüyor” üzerine 7 yorum

  1. İçime dert oldu ölmüş bakışın,

    Hiç sevemedim ellere bulaşan mürekkep izini, hele malum grip ortayken.
    Yaşasın sıvı jel eller tertemiz en alasından.

    Yok artık merhabalara verilen cevap yasak yasak malum grip by olabilir…

  2. fakat geçen hafta o jellerden biri gözümün içine patladı. ne eczacı ciddiye aldı, ne bir sağlık ocağı buldum açık. iki saat uzaklıktaki göz doktoruna vardığımda damlalar, bakımlar falan, gözümü kapadım bikaç gün. iyileştim. kör ediyor o jeller, gribi tercih ediyor insan.

    yüzüme karşı zaten bir şey beklemem canan hanım, kelime alışverişlerinde gözle görünmez temaslar oluyor, bunlar da virüs tehlikesinden uzak, elektronik mektuplar ne güne duruyor :)

  3. Korkuyorum kalb temizliğinde de kullanmaya kalkarlar diye.

    Gözü kör eden jel zaten kararmış, kör olmuş kalblerimizi ne hale getirir bilinmez.

    Faydası yok geç kalınmış figanın
    Ölümden başkası yalan…

  4. kısın gözlerinizi, etrafınızı bulanıklaştırın, öyle bakın. belki arkandan mendil sallayan koalalar canlanır gözünde. hüzünlenirsin

  5. canan: gözüme, ağzıma ve burnuma kaçtı, bi yeri temizlediği yok.

    depocancağızım: arkamdan mendil sallayan koalaya da, şempanzeye de, iguanaya da razıyım. o kadar bile olamadılar :)

  6. 24 kasım öğretmenler gününü kutluyorum.

    Kıyamam ben sana, madem temizlemiyor uzak dur be yavrucuğum jellerden…

    Sallanmaz o kalkışta ne mendil ne de kol…

  7. Teşekkür ediyorum efendim.
    Jellerden de, jele benzeyenlerden de, jel kadar bile şekil sahibi olamayanlardan da uzağım efendim. benden gidenler genelde el, kol sallamıyorlar, kimyasal saldırı sonucu eritilerek yok edildiklerine kanaat getirdim :) iyice demetakalınlaştım ama durum böyle :))

Bir Cevap Yazın

