DSCN7672

kaybolan kıyı şeridinde ters dönmüş bir filikaydın, orada öyle kalaydın ya, yok, gene sahilgüvenlik yetişti imdadına, gene yaşıyorsun, arabeskçilerin dediği gibi yaşamak denirse buna! 

sen şimdi ıslak canyeleği içinde bir nefessiz balıksın, kim yüzgeçlerini süzdürecek, kimin nefesini emanet alacaksın, kimin kucağında başın?  sis miydi bu ardında bıraktığın buğu, dumanı üstünde çıktığın cehennemden bir tütsülü pelerin kuyruğu mu? kuşların kanadını körelttin ki gelemiyorlar bana. peki ya  ibresi hasarlı radarım, pusulası kırık gemim ve askerleri kötürüm armadam, biz de senin mağdurun muyduk böyle ailece?

yok, bunların hepsi bizim kuruntularımız. ne sen benim yüzümden öldün, ne ben senin yüzünden yaşıyorum. sen sahilde, cankurtaranın kucağındasın, ben gemimi açıklara çoktan götürdüm.

 

s i s s e” üzerine 15 yorum

  1. Hala bir siste kaybolma hayalim sisli.
    Gemimi sisten daha gizemli bir yere emanet edemem ben, anlıyormusun.
    Bir sis çağırmalı beni, içine alıp sarıp sarmalamalı tek başına,kalabalığa inat…

  2. canan: sis kalıcı değil, dağılıyor, gemiyi derine sürmek lazım, denizin dibine, daha güvenli, daha ferah :)

    dimple hanım: kıyamam sana :S bi daha yazmam bak :S

  3. oy oy laz ali, dertlerumi yaz ali, daha görüşmeyelum, cezalisun cezali :)

    not: hadi beni bırak, diğerlerini, anılarımızı bırak, kürk mantolu madonna hatrına da gelinmez miydi!

  4. gene yapmış yapacağını, sıcağı sıcağına aldık da kitabı, bitirmek nasip olmadı. eleştirdiğim çok yer var, sevdiğim çok yer var, bakalım kim yenecek :)

  5. nedendir acaba beraber yasamak için yarayılmışlar içindeki bu yalnızlık aşkı sözüm kendime de aynı zamanda geleceğinde yalnızlık kurgulayan ben için .. Aslında kendimce mantıklı sebeplerim var herkezde olduğu gibi
    tek başınalığın yolcusu tek olur deyip hatta ekleyip
    yalnızlık paylaşılmaz deyip açılmak dört yanında sudan baska bir sey göremez olunca ayağıma bağladığım taş ile bırakmak suya kendimi mavi derinlikte huzur içinde yol almak …

  6. keş’can: tek başınalığa övgü değil, kimseye ve hiçbiyere tutunamamayı iddia etmek de değil bu. gidilen yerde, açık denizlerde muhakkak bir balık ya da bir denizkızı oyalar bizi, fırtına kopar, denizcanavarları gelir, oyalanır insan yani :)

    musaefendi: öyle :)

Bir Cevap Yazın

