Ölsen bu kadar olmazdım,iyi mi!

3564573018_5b803110e1

 

Gelmesi yasak buraya, kapıdaki çivi yazısından belli değil mi bu, tabelayı okuyamıyor musun: Gelme! En iyimseri bendim bu sirkin, bak ben de çıktım kabuğumdan, attım patikleri ayağımdan, gişede bilet kesiyorum. Mazi, mazide kalan o kedimerdiveni hayal, o dişgıcırtısı uyku, o hanımeli bahçe, o biber kızartması koku açsam çekmecemden fışkıracak sanki, kağıtlara yapıştırmışım hepsini. Ertelediğimiz o vapur seyahati kestiğim her bilette biraz daha belirgin; bir el öpüşü mesafede, bir çay içimi zamanda buluşamadık iyi mi! 

O adamın öldüğü kadar varmış, kadının delirdiği kadar, kedinin kudurduğu kadar! Neymiş bu yahu, düştüğüm kuyunun susuz olması mı dipsiz olması mı korkuyor beni, şimdi onu düşünüyordum işte, tam da ayağım kaymışken! İpe tutsam, iplemiyor beni, elimi yalayıp geçiyor, yakalayamıyorum!

 

ölsen ne iyi olur” üzerine 16 yorum

  1. ben ertelemedim de ne oldu vapur seyahatini
    kaymıssan bir kere toparlanamıyorsan bırakıcaksın dibi bulucaksın
    dib daha karanlık korku için erken
    ama ill vardır bir aydınlık ;)

    ( ne kadar iyimser konuştum :P )

  2. aydınlık karanlık, meydanı boş, aysunu baygın buldunuz herhalde sayın bayan :)) her şeyin farkındayım, iyimserliğinin bile. bense heidiyi dağbaşında bulsam organ mafyasına satacak kadar kötü biriyim!!!

  3. bu söylediginize siz de inanmıyorsunuz, siz olsanız olsanız heidiyi kurtarmak için kendi organınızı feda edicek kadar kötüsünüz, bugüne kadar öyle yapmadınız mı başkalarının yaralarını kendinize yaralar açarak örtmediniz mi ??
    farkında olmak yetmiyor bazen aysunum / hatta hiç yetmiyor ;)

  4. hem boynum tutuk, hem de kafam sayın bayan, bi level sonra seni bile çöpkonteynırına yollayabilirim, heidi de kimmiş :))

    pencereme giyotin kuracağım, kafasını içeri uzatanı pişman edeceğim, o derece :)

  5. oooooyy oyyy oyyyy / DİKKAT HİÇ YAKLAŞMAYIN yazılı görünmez bir levha var gibi gibi :)

  6. var mısın yok musundaki necdet dedenin hiç gülümsemeden, tek bir mimik yapmadan, bir heykel kıvamında söylediği cümleyi anmadan edemedim: aslında ben çok duygusal bir insanım!

  7. en azından bir fatiha gönderirdim, şimdiki gibi küfretmezdim abicim. günaha sokuyorlar durduk yere insanı. ölü olsa ben rahatlayacağım, demek iletişememe sebebimiz buymuş diyeceğim. hayatta olup da ses çıkarmaması daha büyük bir rezillik: iletişemeyen ölsün!

  8. Biz isteğimiz zaman olmadığı için ölümden öldürmekten bahsetmek ne kadar da kolay değil mi???

  9. “İletişememek” bu başlı başına farklı bi yazı konusu olabilir.Siz bunu yazabilir.Ben de yazınızı okuyup tekrar bu satırları yazdığım yere gelip bir şeyler yazabilirim.
    Ne de güzel olur??

Bir Cevap Yazın

