Tam ekran yakalama 20.08.2009 221138.bmp

“…Eşsizliği şurada; beni anlayacak kadın daha anasından doğmamıştır diyordum; bu anladı. Ben gayri eve barka sığmam diyordum; bu sığdırdı. Benim gibi eyvallahsız erkek gerekirse dişisiz de yaşar diyordum; bu, ayıbımı yüzüme vurdu. Daha bunlara benzer bir sürü şaşkınlık, huylanmalar içinde bocalarken kendimi sıcacık, menevişli, bahçemsi bir yerde buluverdim. İnsan kısmına aşk nasıl da yaraşıyor…

…Bu işin sonu nereye varacaktı? Şuraya belki: Günün birinde sersefil yapayalnız kalıverecektim. Fabrikası top atmış bir yığın anı…Yorgun, ileze bir yürek…Kendini ölesiye harcamışlığın kıvançla, böbürlenişle karışık pişmanlığı, yoksulluğu…Ama ömrümde öyle bir sekiz ay olacaktı ki! Beni o sekiz aylık hayatımla anacaklardı. En gerçek kusurlarım, gocuntularum hep o sekiz ay içinde… O sekiz ayın dışındaki davranışlarımdan sorumlu değilim. Mezar taşımda o sekiz ayın kısacık öyküsü yazılı. Şu yıkılası dünyada sekiz aylık bir ömür sürmüşüm: Nigârlı ömrüm!

Metin Eloğlu { Enayilik adlı hikayesinden}

foto: VULV

tek ben değil/âlem hayalci 2” üzerine 3 yorum

  1. Herkesin yaşadığı böyle aylar var sanırım. Ya da yok.Gerisi yaşanmıyor. Oynanıyor.

Bir Cevap Yazın

