w_co_k_rade2006_0702_006_-web

 

romanımızı mı yazacaksın sen, cümle bile kuramazken karşımda, beni ipten aşağı mı düşüreceksin, dengeni bile koruyamazken? endişelerinde haklısın, benden sana hikaye mikaye  çıkmaz, daktilonu al da git edizhun: mevsimnormallerinde seyrediyor hava, güllük gülistanlık, yer yer parçalı bulutlu ama normal hepsi, sana malzeme olamayacak kadar normal! madem yazmaya korkuyordun, neden geldin cambazhaneye, neden ipe adım attın, neden taşınmadın çatı katına, neden hayalhanendeki kadınlarını yazmadın, neden kızların en cambazına yanaştın? ölene kadar ip üstünde dolanacaksak böyle, sen bir uçta, ben bir uçta, böyle uç uca bakışmak, yer yer takışmak sana yetmezse, dedim ya, daktilonu al ve git!

cambazhane gülü” üzerine 8 yorum

  1. Bir ara hergün günlük yazmaya niyelendiydim bir ay kadar yazabildim.

    Yazmaya ara verdikten sonra bu satırları okuyunca sanki bana seslenir gibi geldi.

  2. Devran Kardeşimize hoşgeldin diyoruz evvela,

    sonrasında donkişotalper’e de diyoruz ki: daktilonu al da gel :)

    bi de: günlük yazmak insanı kurutur, kendini mecbur tutarsan hele kasılır kalırsın. ihtiyacın olduğunda yaz, daha bereketli ve has olur :) bi’şey biliyorum da söylüyorum.
    hem bunların hepsi Edizhun için yazıldı, kendini gariban Memo olarak tanıtıp aramıza sızan sahtekar yazar için :) üstüne alınmayaydın :)

  3. kaptan hocam,

    ben de yazmak istiyorum ama bi türlü havaya giremiyorum;

    1- havaya girmek için ne yapmak gerekiyor?
    2- yazmazsam ölür müyüm?
    3-ipin kenarındayım, çok korkuyorum; ölmemi istemiyorsan jokerim ve jonglörüm olur musun?
    4- yoksa, itiver gitsin!!!

  4. 1.)havaya girmek için ne yapmak gerektiğini kendiniz seçin:

    a) mum yakmak.
    b) tütsü yakmak.
    c) pipo yakmak
    d)deniz kenarına inmek.
    e) dağ başına çıkmak.
    f) kalemi eline almak.

    2.)yazmazsanız ölür müsünüz? yazmamayı deneyin, ölüyorsanız bu sorunun cevabı evet olacak. ama yazamadı diye ölen birini tanımıyorum, kanser daha yaygın bir ölüm cinsi.

    3.) joker ya da jonglör olur muyum? bence ipin kenarına varmadan evvel herkes kendine bir kurtarıcı bulmalı, bir şair de güzel bişey diyordu bununla ilgili, belki de ezbere bildiğim tek mısradır bu: uçurumda herkes için bir korkuluk mevcuttur, çünkü uçmak biraz da meleklerin hevesi…

    4.) katil değilim ama üzerinde çalışıyorum hocam.

  5. çok teşekkür ederim be kaptan.

    a- kalemi elime almadan diğerlerini deneyeceğim,
    b- şimdilik, içime bakmaktan vazgeçtim, taşra iyi geldi, dışarda manzara cennettü’l âla, oh be çok rahatmış, hatta mevsim baharmış…
    c- bir korkuluktan da ben tutundum -bostan cinsinden olsa da!..
    e- fakir için ihsandır diye düşünüyorum…

    kaçak ek: bu cambazhane gülünden bir hikaye mikaye çıkmayacağına göre;

    f- tanrım, ben neden geldim cambazhaneye?
    g- sabuhaya söyleyin, beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar!..
    g- çobanali çeşmesinin dibine gömsünler bir de! -çünkü orda uçurum manzarası var.. birbirimize bakışır dururuz!

  6. Mecbur olmasa ipin üstüne çıkar mı insan? sırf canı istediği için ben ipin üstünde yerden metrelerce yukarda güvelik olmadan dolaşmayı seviyorum ben arkadas karışmayın keyfimin kâhyası mısınız diye bizi azarlar mı acep?
    Onu da bu tehlikeli oyunu oynamaya iten sebepler olmuştur illaki ya da ne biliyim kandırılmıstır meselâ

  7. kandırılmıştır mesela haa:))
    nasıl kandırmışlar, nargilesine marihuana mı katmışlar yani keşşafcığım, yapma Allahaşkına, cambazlık istidadları yoksa boş yere giymesinler patikleri, aldatmasınlar milletleri, kendileri kandırmaya programlı beceriksiz adamlar gitmesinler sirklere, katılmasınlar mutlu insanların arasına, onlardanmış gibi görünüp yazmasınlar roman moman :)

Bir Cevap Yazın

