…kaptan, senden geçtim dediysem…

3345601891_41a13902bc_o

“…bakarsın hiç gitmem kölen olurum

belki de seversin beni kimbilir…”

???

kaptanpilotun uçuş hevesi göğün tavanında buluttan kartonpiyer yapmak içinmiş meğer, de, tavan kimin tavanı?

“…bir kaptana gönül verme, bir de gönlükuş pilota…” diyen büyükannelerimizi dinleyeydik böyle mi olurduk? 

şarkısı burada işte/tiryaki aysun paşa’dan hediye olsun!

 

tiryaki aysun paşa” üzerine 6 yorum

  1. Artık palamarı çöz kaptan!
    Ya da uçuş izni aldıktan sonra yolculara ”Evet sayın yolcular, uçuş izni aldım şahitlerim var!” diyerek çılgınlığı başlat “tiryaki aysun paşa”pilotum…
    Eziyet etmeyin, şu yolculara, şu fakirlere… Al götür egzotik coğrafyalara…

  2. g hanım, naseeb =)

    ismail hocam: bir gidiş var evet, lakin deniz midir yolum, hava mıdır, bilemiyorum. nereye gidersem oraya geliyorsunuz, yok efendim beni yol tutuyor, midem bulanıyor, aman ne de sarsıyorsunuz aracı… gibi şikayetlerinizi de duymam, çünkü müzik son ses açık, ismail yeka’dan geliyor efendim: bas gaza aşkım bas gazaaa =))

  3. “Ruhumun olanca özgürlüğüyle bakıyorum uzaktaki o vapura ve yavaşca bir dümen dönmeye başlıyor içimde!” Fernando Pessoa

Bir Cevap Yazın

