Grace_Kelly

 

ne nostradamustan el aldım, ne de kahin ayağı yıkadım kuşluk vakti, yine de biliyorum filmin sonunu: o adam sana göre değil grace.

kendine neondan yapılma bir smokin diktirmiş, ışıl ışıl. kadehinde som zehir, buzsuz! nereden çıkardın seni prenses yapacağını, dolabında kesik kadın başları, dedim ya, sana göre değil!

ben sana bir masal yazsam, ne dersin, kaptanı olmayan  gemimiz, deniz sandığımız havuzumuz, biz grace, biz! vallahi mutlu oluruz!

grace_kelly_high_society_1956

 

aşk bir savaş alanıdır

aldılar sevdiğimi” üzerine 10 yorum

  1. kim bu greys kuzum? bir şeyler mi kaçırıyorum bu akşam. bilader’de sen de, bilimum bloglarda ve dahi aşağı ve yukarı ayrancılar’da. greys aşağı greys yukarı. nedir, mesele nedir?

  2. sağlığına duacıyım fahimbeyciğim =) rakıyı suyu bırak, çay içelim dostları alıp, hem belki ölmeyiz o zaman.

    mecazz hocam: herkes daha iyisini vereceğini vaadediyor, halbuki o benim yanımda prenses, öğrenecek inşallah =)

  3. ne alaka diyeceksin mi bilmiyorum ama
    yazdıkların bana hüseyin atlansoyun “bu polis bana kızını vermez” şiirini hatırlattı… gidip okuyayım… şiirde şöyle bir mısra geçiyordu:
    iskender gibi poz verir de
    bu polis kızını bana vermez”…

Bir Cevap Yazın

