güzel günlerdi ya da günler güzeldi

 

Tam ekran yakalama 26.07.2009 165713.bmp

 

kaptanım için pazar konseri” üzerine 7 yorum

  1. kaptanınız için olan pazar konserine
    tevafuk eseri rastladım, kulak misafiri oldum :)

    ilk şarkıya bayıldım , bizde bir devir muhteşemdik diyorum …

  2. bu şarkıalrın hesabını yarın soracağım … o sohbeti sabote etmeyen , seni deli etmeyen nolsun : ))

  3. bende de bi kaptan var bugün; linki eklemeye üşendim şimdi, zira şarkıda da yorgunum diyoruz, benim blogda sağ üst köşede, dinlencede, sever misin bilmem?

Bir Cevap Yazın

