insan olsa içi sızlardı/ama bu tepeden tırnağa çiçek

M.E.

alain_delon_2 son durum şu ki; kaptanım gemisini kaybetti kaybedeli göğe merdiven dayadı, uçuyor, kanatları portatif. madem beni bulutlara yem etmeyecekti, yıldızlara takılıp yırtılmayacaktı eteklerim, saçlarının gölgesini elime düşürmeyecekti, ne diye kaptanım dedim, ne diye benim dedim, ne diye. artık o kaptan pilot, uçağının kuyruğu pırpırlı, rotası tropikal, gidişi belli, dönüşü kime, bilmem. insan sevince diyen şairi alnından vurmalı, sevince durulmuyor havaalanlarında, kuleler izin vermiyor öyle herkesin uçup gitmesine, geride kalan biri olmadı mı o gidiş gidişten sayılmıyor, kontenjanlar sınırlı, kim koyuyor bu kanunları, kim uyuyor sahi bunlara? limanda bıraktığım kanomun tahtaları sızlıyor, çok acıklı olacak ama galiba o da beni özlüyor. hazır paraşütümün ipleri böyle karışmışken, hazır bekletiyorken beni kader dediğim bahaneler korosu, denize mi insem ne??

kaptan pilotum suskunluğu seçti” üzerine 15 yorum

  1. parçası bulunmayınca mezarı olmuyor, bir daha anılmıyor, daha iyi oluyor daha iyi. daha iyi olacağız canım, çok daha iyi. mezartaşı daha çok incitiyor insanı inan, gidişi tescilliyor.

  2. ahh beklemek kadar acı birşey yok snaırım …
    ne olucagını bilememek arafta kalmak asılı gergide…

    yeni bir kaptan bulmadıkça deniz inmekte ne kadar anlamlı bilemem
    en iyisi kendi arabamızın şoförü olmak gibi / direksiyon bizde :)

  3. gamzecim: kaptan yok artık, pilot var =) meslekten mesleğe uçiyrum kendumden geçiyrum.

    mihman: kör kuyuda kör olmak iyi bişeydir de, görürken zor oluyor, insan çıkmayı bile ümit edebiliyor mesela başka bir kaptanın eline tutup. acıklı.

  4. Bir katarın vagonları kadar ayrıymışız.Öyle derler
    Oysa bütün vagonlar aynı rayda gider….

    Meslek değiştirsek çare olurmu ki Aysun bacı??

  5. marangozcu -annem böyle der- olsam çok mutlu olurum ben, kesme makinasına elimi kaptırana kadar …
    böyle bu işler…

    (=

Bir Cevap Yazın

