Tam ekran yakalama 17.07.2009 161237.bmp

“…Ölmek yeni bir şey değildir bu dünyada/

Ama yaşamak da yeni bir şey olmasa gerek…”

Sergey Yesenin {Elveda}

yol varsa gitmek var” üzerine 6 yorum

  1. ne ölm yeni ne de yaşamak bacı…
    biz eskitip gideceğiz
    bizden gelenler ne eder bilmiyorum…
    sergeyciğim de intihar edenlerden…

  2. Seni seni
    İçimdeki dağ nergisi
    Lekesizliğe çağır beni
    Anla ki ben ne çok yaralandım
    Yaşamak denen bu dumanlı çalkantıda
    Nasıl olsa ölümü seçeceğim bir gün
    Hiçbir şey eskitmiyor ölümü…

    (Simurg’tan)

    aysun hanım dergi göndermek istiyorum. açık adresinizi bekliyorum.
    selam ve saygılar…

Bir Cevap Yazın

