ama sen olmasan hiçbiri… diyen şair, nereden buldun sevecek birini.

senin akçıl sabahların, epelâ, kapkaranfil gözlerin, senin çömçöl deniz diplerin… abiciğim nerede öğrendin böyle bakmayı. abiciğim seni nereden bulmuş anan baban, hangi mercanda doğmuşsun, hangi meyvenin çekirdeğisin.

sen demişsin diye susuyorum ben, bi’sürü laf edesim var halbuki, misal, şu kömkör denizlerini ameliyat ettirmek isterim, basbalıklığımızı ızgaralara yatırmak…  abiciğim,seninle ölmek pek bi damacanaysa, seninle yaşamak horozdan korkmak. tutup yaşamayı sevdirdin bana, oysa rakı değildin, bişeylemeydin sen, misal üsküdarlama.

abisini seven sussun diyorum şimdi. bu kadarını yazmaya mecburdum.

…eksioğlueksi bilinmedikçe gerçek artı bilinmez…

abisini seven birinden mecburi duyuru” üzerine 7 yorum

  1. Var var da ben öyle abidir susayım demem pek düşündüğümüzü lisan-ı münasiple söyleriz yok yanlış isek bu bize düzgünce anlatıldıysa pekki deriz diyelimki yanlışımız bize düzgünce ifade edilmedi işte o zaman ortalık biraz karışıyor =))
    E ama söylemek var söylemek var dimi ama ,?????;?

Bir Cevap Yazın

