“… kıtlıktan çıkmış gibi sevdim onu/böyle denesi yekten/kimmiş o ayıplayan? sen misin Aliciğim?/ Aliciğim gebertirim dayaktan/ aşığım işte, apıştım kaldım/benim mürşidim çaça Sülüman/ suratım kaşık kadar/ koyverseler ölücem…”

MetinEloğlu { Sultan Palamut’tan}

3499539663_0d3d30fed2

böyle zamanlarda sözü büyükten, gözü küçükten alacaksın; küçükler iyi görür, büyükler iyi söyler diye. susuyorum.

foto: G’m

kimmiş o ayıplayan?” üzerine 10 yorum

  1. görüyordum
    fakat
    şuan emin değilim
    parmağınızı sokup karıştırdınız bulandı… =)

  2. evet evet böyle bir şey işte tam da..
    “kıtlıktan çıkmış gibi sevdim o’nu”
    sevdim bu tümceyi…
    tıpkı olric gibi.
    ama ne fayda!

    sabah koşusuna çıkar gibi, sabah yorumuna çıktım … ne zamandır yapmıyordum. özlemişim..

    arriverderci..

  3. Kelâmın böylesi dokunuyor insana be hocam hüzün girdabına kapılyorum. Kayboluyorum….

    Hörmetler;

Bir Yanıt Bırakın

