wedding-couple

şarkılarını ezberlediğim o eski filmdeki kadın perdenin püskülüyle oynarken kocasına yakalandı. nen var sorusu merak değil tesbit içeriyordu aslında: nen var? kafamın şampanyasını patlattı biri, köpük köpük akıyorum bir yere doğru, o yer bir dere yatağı sanki, parçalanmış düğün fotoğraflarımız alüvyon, denize dökülecekken deltalaşmış anılarımız, diyemedi kadın. hiç, dedi. adam önemsememiş gibi görünse de, ben senin hiçini bilirim der gibi başını salladı kadının görmediği bir sahnede. kadın, adamın görüş alanı içerisinde parmaklarını teker teker kıtlattı. şampanyanın köpükleri omuzlarını yıkadı, ürperdi ve önceki güne döndü. ne demişti öbür adam: ben seni bekarlığından beri. ben seni bekarlığından beri ne, diyememişti kadın, şimdi meraktaydı, acaba öyle miydi sahi, bekarlığımdan beri, oysa ben evli doğduğuma yemin edebilirdim. şampanyanın köpükleri ayak parmaklarına değince kendine geldi kadın. bi’ şeyin olmadığına emin misin, dedi adam. kadın, söylemem lazım, dedi. adam, ben kazandım, dedi gözleriyle. kadın derin bir nefes aldı, adama baktı, ben, dedi, ben şimdi değil, dün değil, önceki gün değil, geçen sene değil, önceki sene değil, ben seni bekarlığımdan beri, dedi. adam şaşırdı. kadına yaklaştı, fakat sanıyordum ki, dedi. kadın, sakladım ki kıymetlensin, dedi. adam mesuttu. kadına sarıldı. kadın adama sarıldı, bakışları adamın omzunun üzerinden karşı duvara sabitlendi. köpükler kadının ayağının altında birikti. adam, bir şampanya patlatılır buna, dedi. kadın düğün fotoğrafına bakıp gülümsedi.

ölüm sizi ayırana dek” üzerine 7 yorum

  1. dönüp bakıcak bir düğün fotoğrafım yok
    hatta düğünümde yok, bu kötü geldi işte…

    iki ayaklılar bizi ayırmayana dek diyorum bende :)

  2. Sonra bakarsın semaya ağlıyarak,
    Benim mi bu aynada ki yüz,
    kimin bu çizgiler ?
    Geçelim bunları dünya hayatı bir oyun ve eğlenceden ibarettir. Bakın rabbim oynamayın demiyor.
    Biraz yağmur yağıyor kainatın üstüne…
    Oyunda hoş gelinde hoş mezar da hoş.
    Aysun hanımefendi patagonya da döktürmüşsünüz.
    Bekliyorum huzura kabul edilmeyi…
    saygılar

Bir Cevap Yazın

