zorlamana gerek yok, bu yazı da sana/

kediozledi

ah, biliyorum bir yerden büyü kaçırıyor bu lastik, evet lastik, terazi lastik jimnastik spor kulübünde top toplayıcılık yapıyorum boş zamanlarımda, genç yaşta kopan tendonlarım beni sahalardan uzaklaştırdı, ki o tendon Aşili bile uzaklaştırmamış mıydı ölümsüzlükten, ki zaten ben doğuştan ölümlüydüm, büyü yapmasını öğreten annem de olmamıştı, benimkisi mutfakta börek yapardı, ben de yerdim en fazla. rahat büyütüldüğümden bahsetmeyecektim elbet, büyüsüzlüğümden şikayet edecektim, tamam devam ediyorum: şimdi bunu yazdım diye kaçacak her şey, çünkü bunu bir mektuba benzeteceksin, kalkıp cevap bile yazmayacaksın, ben üzerinde alo yol yardımı yazan bir kart arayacağım torpidoda,  bulamayacağım, benzinci eşantiyonu araba kokuları yapışacak elime, çam koktuğumla kalacağım. iyisi mi sileyim her satırı, büyüyü muhafaza edebilir miyim peki, ne gezer.

feda ettiklerim listesine bir yenisini daha ekliyorum, ne uğruna neyi feda diye soran olursa: büyüyü büyütmektense böyle miniminnacıkken açıp kapağını doğaya salmak en iyisi diyerek topu kediye atıyorum:

 

büyüye bakış/kedi üzerinden anlatım 1” üzerine 10 yorum

  1. kedileri hiç sevmem (ciddiyim)
    mümkünse benden uzak olsun ne istiyorsa istesin :)

    (tabiki kötü yanıda var, hiç bir zaman sözü kediye bırakamıycam)

  2. Lüden astik büyü kaçırıyorsa eğer büyüler arkadaslarının yanına gitmek içiçn bir yol bulmuş diyemezmiyiz?Yasamak için her saniye içimize bir büyü çekmiyormuyuz?Bu büyüyü merak edip aramaya çıkanlar kaybolmadılarsa eğer buldukları zaman kaynağını en büyük hazzı yasamıyorlar mı?Hepimiz o büybir parça değilmiyiz?

  3. sayın birmüşteri, o taradığınız saçları umuma açık yerlere bırakmasaydınız, çalılıktan kimse çıkmazdı belki de. şimdi önce kalkın o camı kapatın!

    UBK adına ben q:

  4. keşşaf: hepimiz büyüyüz, hepimiz büyüğüz, hepimiz.

    velespitıl: UBK talimatnamesine göre, Sümeyyenin dediği gibi, saçlarınıza sahip olunuz lütfen.
    bi de: büyü-mek bana elemanı olduğum kurumun bünyesinde açılmış bir kurs ismi gibi geldi.
    UBK + İBB elele, herberaber aydınlık günlere =P

  5. Sevgili aysun,
    Yollarda gezmenin büyüsüne kapılmış birisi olarak eve dönerken yollarda gördüğüm kedilere küpe takmayı düşünüyorum.
    saygılar…

Bir Cevap Yazın

