krs-011-large

lütfen” üzerine 6 yorum

  1. Bugün kocaman bir buluta bakıp ‘bulutlara masallar bile yazamaz oldum’ diye hayıflandım, gözümde kocaman büyüttüm onu… Yine de bu buluttan büyük değildi, hele bu vapur başka bir şeyle – martıyla bile – böyle güzel görünmezdi gözüme kesin ve bu ses, günlerdir dilimdeki bu şarkı… lafı uzattım biliyorum, hepsine tek cümle yeterdi;

    bitirdin beni.

  2. çarpıcı fotoğraflarından sen suçlusun, evet :)
    bitirim hallerime de dolaylı katkın olabilir
    nükseden delilik hali senden değil, kabul.

    yenilenmek dileğiyle, sevgiler…

  3. bu şarkı ve bu resmin – resim hakkındaki düşüncelerimi zaten biliyorsunuz- buraya kasıtlı konuldugu belli zaten :)

    ben sadece diyorum ki; henüz bitmedim ama bitişe geçmekteyim…

  4. yolcusu olsun yük taşıyanı olsun denizi ve vapurları sevdim en çok lakin kısmetimiz kara trenden açılmıştı bir kere. cevizli istasyona geldiğimizde kulağımdaki radyo parazit yapmaya başladı sabah. kanalı değiştirdim şoooov raaadyo çıktı. çıkar çıkmaz çıkan şarkıyı da herkes bliyor artık.

    esenlik
    :)

Bir Cevap Yazın

