grace_kelly_nickname_01

Güzel:   Göze ve kulağa hoş gelen, hayranlık uyandıran, çirkin karşıtı. ( TDK)

ben güzel derken, hep Grace’tir, ona benzeyen,  onu andıran ne varsa hep:

bir kelime bir işlem/3” üzerine 10 yorum

  1. Bu şarkıyı severim nedenini biliyorum. (: Güzellik dediğiniz de nedir çirkinin elinin kiri ve ağzını yoran bir kaç cümlecik.

    Severim çirkini, huyumdur. (: Unutmadan; Ben güzele de güzel derim. Allah.. sahip, bağışlasın, falan filan!

  2. bu GÜZELin birde gelinlikli hali vardır ki off ki ne of
    güzel dir hemde çok ama gelinlik daha güzeldir benim olsa hep derim :$

  3. Çocukluğumun siyah beyaz filimleri, siyah beyaz prensesi hakikatten doğal bir güzellik ve asalet vardı.

    Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca.

    Sevgili aysun saygılar.

  4. I love this woman.She was successful,BEAUTIFUL,elegant…And her husband was very faithful…she died but her husband never got married…well it was real love…

Bir Cevap Yazın

