büsbüyük bir korkum var, hepimize yeter

oyunoynarken1

istediğin kadar uzat saçlarını, omuzlarından beline taşsın, oradan derelere göllere, kâr etmez. lepiska prensesleri kulelere hapseden atalarımızdan almışız barbarlığımızı, devlerden, tepegözden bile çok önce doğurmuş annelerimiz kaderlerimizi, estetik operasyonlar geçir milyon türlü, yok, gene kâr etmez. hangi anne evladına kötü kader biçer ki, lakin bizimkisi biçenlerden, genlerimizin mimuslarına lamalar tükürsün, kimin saçlarını uzatıyorsun sen farkında mısın, nerdee! asıl mesele GİBİLERİMİZden ayıklanmak, tam karşılığı bu, sen falancalar gibisin, ben filancalar gibi, işte burada kurtarıcı metod şudur: dedemiz sadece ardından RAHMETLİ dediğimiz biri  olarak kalırsa anlaşırız seninle, mirasları reddetmek şart.  madem ki sevdim seni, dedemsiz, genlerimsiz, ideallerimsiz sevdim seni, sen de beni öyle seveceksin renksiz, bayraksız, slogansız. isimlerimizi görür gibiyim yanyana, güzel, güzel, çok güzel, çok güzel olacak çok güzel, yaz sen de bak bir kağıda, çok güzel çok güzel.

miras değil alınteri” üzerine 5 yorum

  1. isimlerimizi görür gibiyim yanyana, güzel, güzel, çok güzel, çok güzel olacak çok güzel, yaz sen de bak bir kağıda, çok güzel çok güzel.

    bencede güzel durur :)

    darısı bizim başımıza ! (amin )
    ( ismimizin yanında güzel duran isim anlamında :)

  2. Yazmadan da güzeldi, Sevgili Aysun,
    Katogorize etmeden uzatmıştım atiye ellerimi.Dedem de çoktan gitti.
    Şartlar olgunlaşınca bizde teşrif ederiz sorulmadan.Sen mirası red et bak başına neler gelir.
    Seni sen olduğun için kabullenirim senden içeri bir sen vardır.
    yeterli sanırım…
    Saygılar.

  3. “dedemiz sadece ardından RAHMETLİ dediğimiz biri olarak kalırsa anlaşırız seninle, mirasları reddetmek şart.”
    Kesinlikle kesinlikle kesinlikle…

    Kelimelerini tek tek öptüm, alıp içime yazdım. Harikasın…

  4. sevgili dimple =) canım, amin =)

    sevgili canan, dedeler sevilir, dedelerden türlü huylar alınır fakaat dedelerin kaderini heybe yapıp sırtta gezdirmemelidir.
    teşekkür ediyorum.

    Ayşegül: o biçim =) sadık yazarın aysun=)

    Aydan Atlayan Kedi: teşekkür ediyorum canım, şımarıyorum, mırnavlamaya başlıyorum =)

Bir Cevap Yazın

