169125_0

ben halimden memnunum aslında canım

böylesi daha iyi:

dert meselesine ıslıklı çözümler” üzerine 11 yorum

  1. Sevgili Aysun,
    Sizi ben biryerlerden tanıyacam ama dur bakalım ne çekiyor beni size bulacam, sizinle bir kere başım dertte olamaz DUVARDAKİ RESMİNLE AVUNUR GÖNLÜM, o sebeble perenses kardeşim bilmem anlatabildim mi?
    saygılar…

  2. bu arada, dilbaz, senin siteyi inceledim de, bebekken seni selami şahin mi tepti nedir =) travmatizm akımına kapılmış kelimeler gördüm kaleminde ya da klavyende =) haa, sevmedim mi, sevdim o ayrı, modern ortaoyunu gibi, haşmet hocam görse severdi kafiyelerini uyaklarını koçaklamalarını güzellemelerini =)

    takipteyim.

  3. Hey sizin neyiniz var ? Pekala bayım! ya da tamam sakin ol dostum!… Yok tam olarak bu değildi. Şuydu:Herkes memnunsa o halde ben de fevkaladenin fevkinde …
    İşte öyle birşey…
    İşte öyle birşey…
    Evet bu şarkı.

    Bu arada bu şarkı türlerini bilerek ve isteyerek dinlemeyeli bayağı olmuştu.Beni kutlamalısın Bayan V, artık sigara da içmiyorum. Hiç içmediğimi hatırlatarak ukalalık yapma sana şu saatten sonra haksızlık etmeyeyim.

    Dinledim ıslıklar güzeldi. Derdim daha güzel.

Bir Cevap Yazın

