orhangunsiray3

“…anlamam o kadar incesini / sen yanımdayken yaşamak güzeldi işte

bana maşallah derlerdi ne iyisin derlerdi / neysem neyim kime ne

kırtıpilim b.mb.ğum esiriklinin biriyim / dünya yıkıldı altında kaldım sanki

anlaşılan bu birisinden kazık yedi diyorlar/ sen gitmeseydin de keşke…”

demiş Metin Eloğlu Abim Sen Gideli şiirinde

sen gideli demiş adam” üzerine 5 yorum

  1. =)
    şair olacaksa birinin hayatında, aha böylesi olsun, herkesin EDEBiyatı kendince walla, özür diliyorum Abimin Mezarından, sansürledim ama ne dediğini anladık diye yani =)

    Orhan Abi de fotoğrafta bi güzel ki.

  2. offfff. abimi seviyorum, bir de der ki:

    “ölü et çiğnemekten dişlerimde kefeki
    BENDE KALAN GÖZLERİ HABİRE KAPKARANFİL”

    deli midir nedir?

    İlhami de yaklaştı buna, nedir mesele nedir Sümeyye =)

Bir Cevap Yazın

