hani buraya hep meşhur yazarlardan -hatta benim için ölmüş olanları makbuldür- alıntılar yapıyorum ya, bugün de gençlere şans vereyim dedim. kapı önünde alelacele yazılmış heyecanlı bir mektup bu, yazan kendisi okudu, ben dinledim, paylaşmak istedim, buyrunuz efendim, ilk kez sahneye çıkıyor,

işte karşınızda: “İ”

karmasik-1511

Hocam’a,

matmazel, size gelirken çok uzun yağmurlardan geçtim. soğuktan bedenim ölmeyi düşlüyordu. ruhum ve kalbim size gelmem için bana baskı yapıyordu. öyle yollardan geçtim ki size gelirken, o yollarda yürüyenlerin gölgesine ağaçlar düşüyordu. katil köpekler takıldı peşime, belki siz bilmiyorsunuz ama ben köpekten çok korkarım. buna rağmen size gelmek için o yollardan geçtim.

size getirmek için bir devin ellerine papatyalar diktim ama getiremedim. bir cüce, Dev’e papatya falını öğretti çünkü. biliyorum neden böyle yollardan geçerek size geldiğimi merak ediyorsunuz. hani bugün aşıklar günü ya, kimsenin kutlamayacağını düşündüm. aşıklar gününüz kutlu olsun matmazel.

i.k.

teşekkür ediyorum canım.

mektup var” üzerine 5 yorum

  1. meşakkatli yollar aşmam, cümlelerin üzerine çokça basmam gerekmiyorken, hani yeri gelmişken diyorum ben de kutlayayım şu sevgili günü; kutlu olsun, mutlu olunuz efenim ;)

  2. Aysun hanımefendi benim dün doğum günümdü hatırlamanı böyle bir yazıyı bana yazmanı isterdim.
    Olmadı küsmedim gıbta ettim hocana o kadar.
    Zaten bizim burda kar yağdı yollar kapandı gelmek isteyen olsaydı gelemez di.Ben mi küçük bir kuş olup uçardım çağıran olsaydı.
    Anlıyormusun yavrucuğum…
    Ellerine de papatya yerine matem çiçeği karanfil ektim senin yerine aysuncuğum…
    Sevginiz daim olsun birbirinize…
    sevgiyle kalın…

  3. serap=) gençler abartıyor canım =) teşekkür ediyorum, kutlu olmuştur inş.

    Sevgili Canan Hanım,

    bu yazıyı bana 18 yaşındaki bir öğrencim yazdı =) ben yazmadım =) teşekkür ediyorum.

  4. aşıklar gününde kimine şafak söküyor, kimi günbatımında ikindi namazını yetiştirmeye çalışıyor. sıkıştırılmış günler, iyi diyen de var kötü diyen de, diyenlerin yalancısıyım.

Bir Cevap Yazın

