3183031010_5bfa445365

ben ki ömrübillah at görmemiş bir nalbant, diyen Şair‘i anaraktan merhaba,

sen sordun diye güzel kız, cevabını vereceğim sorunun, sevabını da ölmüşlerime göndereceğim, (veselamun alel mürselin velhamdüllillahi rabbilalemin el fatiha)

seviyorum seviyormuş gibi görünmeyi, göründüğüm halime inanmayı, at görmeden nalbantlık yapmayı seviyorum. saçıma yapışan sakızlara, sakız değillermiş gibi davranmayı seviyorum, çok önemliymiş gibi şiirlerle şarkılarla kutluyorum doğdukları günleri, karşılık beklememiş gibi yapmayı seviyorum, benden ayrı mutlu olduklarında, onların mutluluğunu paylaşıyormuş gibi yapmayı seviyorum, senin adına sevindim demeyi seviyorum, aslında sevinmemeyi, gizli gizli küfretmeyi, içimi titreterek bela okumayı seviyorum, evet o yazarın dediği gibi, belki de bu yüzden sadri alışık denen hergeleye gıcık olmayı seviyorum, ona benzemeyi seviyorum, bana benzemesini seviyorum.

türküyü de kendime gönderiyorum.  sahibine de selam olsun.

foto: ania

daha ne yoktur?” üzerine 11 yorum

  1. gülerken ağlamayıda seviyoruz, içimizdeki kor ateşi çağlayan nehirler gibi göstermeyi de…

    ve saçıma yapışan sakızlara, sakız değillermiş gibi davranmayı seviyorum (cümlesini seviyorum )

  2. Kimse kimseyi kandırmasın, Aysun içimizden ne geçtiğini güzel anlatmış. Aslında üzücü olan içimizden bu tür duyguların geçmesi değil, başka türlü hissediyormuşuz gibi davranmak zorunda kalışımızdır.

  3. dimple: sen cümlenin önceki halini de seviyordun kuzum =) belki de beni seviyorsundur =P

    warrior: zorunda kalmalar olmasaydı insan özgür mü olurdu hayvan mı olurdu bunu seçemiyorum bazen. karışık işler =) ama işte bu karışıklığı sevmiyorum be ali =)

  4. Bu olsa olsa samimiyetsizliğimizin zirve yaptığı noktada olup “düşme tehlikesi var mı ki” diye aşağıya bakmak olur ki; vardır herkesin içinde bir yerlerde “kamp kuran vahşi atlılar ve dahi süvarileri.” Bu arada “vardır herkesin içinde” derken bir şiir dizesi ya da şarkı sözü geldi aklıma neyse şimdi anımsayamadım ama birazdan yazımı bitirip google’dan yardım alacağım.Söz.

    He bir de eseri kadim ve sadıkane bir aşık olaraktan kendime göndermenizi rica ediyorum.(: Hilaf yok aşığım. Lutfen, zira tam yerine denk geldi manzara koymak zorunda kalmayayım.

  5. ona ne şüphe ben sizi zaten SEVİYORUM…
    bana değen yazılarınızla dahada çok seviyorum :)))

  6. Evet aynen o.(: Hatta neden bu cümleyi kullanırken bir şimşek çaktı ve neden bu şarkı sözü geldi zihnime onu bile hatırladım. Bir fotoğrafa bakarken yapılan yorum böyleydi “herkesun bir derdi var durur içerusune” gibi … Demekki o cümle benim beyin sinyallerime ulaşan filmin 25.karesiymiş ki bilinç altıma işlemiş. 25. kareler nereye ? Hoopp! Bilinç altına. Bu cümlelerimin 25. karesininin neticelerini de belki haftalar sonra göreceksiniz.:P Allahu alem.
    Vakit seher ben hala burda … Tövbeee (:

  7. seviyorum sevmiyormuş gibi görünmeyi, göründüğüm halime inanmayı, at olup nalbantlık yapmayı, onların mutluluğunu paylaşmıyormuş gibi yapmayı, içimi titreterek okumayı seviyorum.

    şimdi izninizle işbaşı yapıp; “gam dağlarına çıkıp naralar atmalıyım.”

    naraları da kendime gönderiyorum. bizimkilere de selam olsun.

  8. dimple: yazılarımı kıskanacağım şimdi be =))

    insicam: hatta ben de diyeceğim ki, bi yorum vardı hani, herkesin derdi kendine gibi bişeydi, neydi o neydi =)) 25. kare günümüz kutlu olsun o halde =)

    dikkatsiz: seviyorum olmadık kişilere olmadık ilhamlar vermeyi, onları olmadık tepkilere zorlamayı, naralar duymayı seviyorum, kendime de o naralardan bir kupleyi alıyorum, sizinkilere selam olsun.

  9. Sevmiyorum ihsahların ruh haline göre davranmayı,at mı olmalı, nalbant mı? bilemiyorum.
    Yapı olarak insanları germeyi istemiyorum ama geriliyorlar fakat normalmiş gibi davranmaya çalışıyorlar ama beceremiyorlar…
    Sen benim derdimi bilebilmessin
    Türküsünü hatırlattın aysuncuğum…
    sevgiler…

  10. oluyor maalesef bu teknoloji çağında böyle şeyler. türk polisi de göz yumuyor ama şık durmuyor bilinsin. fazla özenilmiş bir kibarlık bol geliyor. ha yapmıyor muyuz yapıyoruz. ama bariz ofsayta da düşülmez ki… misal daha bu sabah birbirini hiç tanımayan iki kişi arasındaki diyaloga onları tanımayan üçüncü kişi olarak şahit oldum marketin merdivenlerinden inerken. evet asma katlı marketti market. üst katta yardımcı olmuş genç bayan yaşlı bayana. yaşlandım artık dedi. yok daha çok gençsiniz dedi öteki. altmışbeş merdiven dayadım dedi beri ki. kaldın mı sap gibi ortada. gerenk yok bu pilav üstü nezaketlere. her şey ortada..öyle valla..

Bir Cevap Yazın

