yazmış bulundum

biseyler-088-large1

Mevzu bu değildi aslında,  böyle yarıdan girince de önemli bir şey varmış gibi görünüyor gerçi, de, mevzu gerçekten bu değil. Uzayıp giden keskin bir şerit var şimdi, yürüyeceksin üzerinde, ki, mevzu bu da değildi. Sanki, saatini ayarlarken bir yerde yanlış yaptın, evet, yanlış, bize göre yanlış, biz kimiz;  bisürü hayalperest. Tamam, kararını verdin, tamam, gideceksin, bir daha görüşmeyeceğiz tamam, da, neden? Aslında bu kadar üstüne düşmesem ya da düşmesek belki kalacaksın, belki elinde kalem kağıt çıkageleceksin, belki, bak belki var iki cümle arasında, hâlâ belki var, dedim ya hayalperestiz. Fark eder miydi ki, hayal kurma yeteneğimiz olmasa da – yetenek mi lanet mi tartışılır ya bu- ümit etmeyi de bilmeyecek miyiz, yok canım, ümit edebiliriz, kalsan ne güzel olur diyebiliriz. Artık, yolunu kapamış, hatta yolunu kaplamış bu kadar insanı incitmezsin değil mi, kalacaksın değil mi, bir daha bu kadar çok sevilir misin, düşüneceksin, hesap edeceksin değil mi, gitmeyeceksin değil mi m…?

gitmeden önce” üzerine 13 yorum

  1. nasıl bir hayalgücü ya da uyanamamışlıksa artık yukardaki kuşceğizi önce bir çizmeye sonra italya yarımadasına benzetip, gitmek üzere olanı da romaya yolladım ilk uçakla. ama gitmese güzel olurdu tabi. yazar yine güzel yazmış bu da ayrı.

  2. bende biraz geç oldu ama bu saatte birden ışık yandı anladım :)
    bencede iyi ki gitmedi :)

  3. Bir kere gidenle, gitmeye meyilli arasında pek fark görmüyorum evet bu kat’i fikrimdir. Sorarlar adama bir gidiş mevzu bahis,evet gayet açık farkındayız, ama neden ? He oldu da gitmedi, gider gibi yaptı. Şimdi o sarhoşlukla ki bunun türü şaşkınlık arası sevinçtir “iyi ki gitmedin, iyi ki yanımdasın ..” demek gelir içimizden ve dışa vururuz işte bi şekilde … Peki gitmek isteyen niye istemiş gitmeyi? Tek başına karar veriyorsa dön demeye gerek var mı bencilliğin zirve yaptığı noktaya çıkmış olana … Sonra sormalı değil mi; döndüm diyenin tekrar gitme ihtimali olursa, “yine geri gelecek mi” ? Bu soruyu da araya sıkıştırmalıyız. He böyle arada uçuşa gececekse işimiz var. Şüphe gibi bir zehri enjekte eder bu durum. Hani heyecan yaşamayalım biz de, gidip gelip dönecek ve bir nevi artema olacaksa bu vakıa gitsin,temiz iş.. He oldu da geri döndüm deme gafletinde bulundu. İşte o zaman daha önce gitmeye kendi kendine karar verme lüksünde bulunan dönerken soracak … Yok öyle paşam git,gel ..

    Şunu da söylememe izin verin, gidiyorum. Anafikir şudur: Gitmeye tek başına karar veren dönmeye tek başına karar veremez. Nokta! Giden gider, kalan sağlar bizimdir bilindik cümlesi de uygundur bireyin iç ferahlığı için.

    Gidiyorum; çünkü … cümlelerini severiz.
    “Gidiyorum.” cümlelerine ise şüpheyle bakarız.
    En iyisi gidişlere sebep olmamak derim ben.

  4. gidişi de dönüşlü bir gidiş olacaktı ama yeri ve zamanı değildi, elbet bir gün gidecek, gidecek de, daha değil, hayır, daha yapacak işlerimiz var =)

    mmm, diğer türlü, hani şu aşklı ilişkiler sözkonusu ise, gidecek olanın cehenneme kadar yolu olduğunu düşünenlerdenim, gözüm görmesin de nerde olursa olsun derim, gitmesini bırakın, gitmeyi istediği saniyede zaten ölüdür gözümde, asla zombileşmeyecek bir ölü, ahireti olmayan, dirilişi ve kurtuluşu olmayan bir ölü =)

    iyi ki gitmedin demek de zordur, nadir durumlarda kabul edilebilir, ama dediğim gibi, aşksal durumlarda değil =)

  5. biz duamızı ediyoruz ama onun niyeti çok önemli..
    biraz bozulmuş gibi ben anlam veremiyorum ,Allah’tan da korkuyor ve bu konuda çok az konuşmaya dikkat ediyorum ne kadar becerebiliyorum onuda bilmiyorum :S

Bir Cevap Yazın

