9

“… böyle olmasını istemezdim ama hep olurdu. dünyanın bütün kızılderilileri yenilir, Spartaküs kaybeder, gün batarken sararır, kuşlar döner, Sadri Alışık denilen hergele her filminde ağlardı. o ağladıkça ben ağlardım. nedenimi bilmez hep ağlardım. ağladıkça Sadri’ye kıl kapar, gıcık olurdum. üçüncü şahıs olarak kalışına, hep gidici kadınları sevişine, bu gidiciliklerin bir mecburiyet gibi duruşuna, Sadri’nin bu mecburiyetlere giden kişinin özgürlüğü olarak bakıp, ona ihanet etmemek için kendine ihanet edişine…”

İlhami Algör

{ Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku’dan}

Ah Ulan!” üzerine 9 yorum

  1. şunu merak ediyorum cahilliğimi ve merakımı hoş görün sayın bayan. kelimelerin altı çizilemediği için mi üstü çiziliyor, koyu renk yapmak aynı işi görmez mi? artizlik olsun diye mi kuzum? nedir, mesele nedir? ne çok soodum di mi?
    evet:)

  2. S’ciğim: ya ilhami abinin şu paragraftan başka yazdığı bişey olmasa mesela, yine de, sırf şunu dillendirdiğinden, sırf sadri abiyi böyle tarif ettiği için ellerinden öpesim geliyor =S

    Fah: artizlik olsun diye tabii ki fah bey kuzum =) evet =)
    oradaki ifadeler, aslında sevdiğim, fakat sevdiğim kadar olmasını istemediğim şeyler, ona ihanet etmemek için kendine ihanet eden bir sadri istemiyorum, yok, o beni ağlatıyor hep, hep teselli edesim geliyor, gel abi, gel beni sev, ben de seni severim diyesim geliyor, benim sevgim ona yeter gibi geliyor, ama o gene, gidelek kadınları seviyor be fah bey kuzum, aaah ah ulan müjgan!
    evet =) başka sorun varsa alırım =)

  3. bende kötü sarışın olmak istiyorum artık-sarışınlık yakışmaz karamel olabilir :P- erkeklerle dalga geçen,her istedigini elde eden, istedigi anda o meşhur kahkasını basıp arkasına bakmadan dönüp giden, kimsede bulunmayıp sadece onda olan geçmişi unutma ilacınıda yutup önümüzdeki maçlara bakan kadın olmak istiyorum..

    yordu beni bu sadri alışıklık çok şeymi istiyorum yahu :)))

  4. dimple:

    kötü karamel olmaz ki =))

    o kadınlardan olursan, bana da kurs ver, oldu mu cicim =)

    sadri alışıklık sendromunun kadın versiyonu yok, acıklı bir durum ama böyle. haaa, filmlerde uyuzlu köylü kızı rolündeki hülya koçyiğit kartal tibeti kaparken, kartalın eski nişanlısı olan kokoş kız mesela, hep ortada bırakılan sosyetik kız, işte ona acıyorum, o da sadrinin bir değişiği, o da sürekli bırakılır, aldatılır.
    oooof of =)

  5. ilk ben olacağım bu gidişle sanırım :))

    o zaman kötü olucagım için -evrim geçiricegim için-
    şimdiden söz veremiyorum size karşı olan iyi niyetimi kaybetmnezsem -kötülükten dolayı- büyük bir zevkle :)))

    benim durumumun bi adıda yok ozaman bu dahada acıklı
    siz en iyisi bana üzülün :))))

Bir Yanıt Bırakın

