021211-shepard1

söylememe gerek yok Sam, ucuca getireceğim kelimeler bir şeye de benzemeyecek. hem biliyorsun Sam, biliyorsun zaten.

başka dünyalılar için” üzerine 13 yorum

  1. minik serçe iyiydi hoştu da keşke büyük yalnızlık hiç olmasaydı, sezen abla o merdivenden ağır ağır ileri geri giderken yalnızlığı bile hafakanlar basmıştır, olmaz olaydım demiştir herhalde :)

  2. yok yok, ben serçede kaldım, orada sezene aşık oldum, geri kalan hiçbir görüntü, klip, fotoğraf beni o kadar etkileyemedi =)

    filmin sonunda, son defa söylüyorum diyerek bunu patlatıyor ya, oooooooooof of!

  3. beraber seyredelim bulursanız :)
    dokunuyo bu şarkı bana yaa
    belki bigün söyliyecegim ondandır :)

  4. bak sana peşinen söyleyeyim, bu şarkıyı o kadar çok söyledim ki, artık repertuarı yenilemek istiyorum bebeğim =)) bu şarkı iyi gelmiyor adama.

    bundan sonra yayınlayacağım şarkı, bizim şarkımız olsun tamam mı, bizim yeni repertuarımız =) anlaştık mı? böyle intravenöz şarkılar söylemeyelim =) tedbir içinn =)

  5. ya bişi söyleyeyim mi. kimse alınmasın gücenmesin darılmasın ama zamanında “ne halt etmeye yaptımsa” bir iki defa ben de denemiş biri olarak ama öte yandan okuyucu olarak bloglardaki bu şarkıları görmüyorum. bilinçli bir şey değil ama gördüğümde de tıklamıyorum, tınlamıyorum. farzı mahal yok sayıyorum. kısacası ahh bu şarkıların gözü kör olsun. bilmem anlatabildin mi sem.
    ama müziği çok seviyorum o ayrı

  6. fahim beyciğim, dinlemediğiniz, tınlamadığınız şarkılar da sizi görmezden geliyor emin olun =) fakat şunu diyeyim, kompozisyonu tamamlamak adına tıklasanız çok daha tatlı olacak yani, ölür müsünüz yani dinleseniz hı, Sezen Aksu’dan Sam Shepard’a ve oradan da Sam dediğim “kişi”ye uzanan zincirin bir halkası olsanız fena mı olur ha =)

    ah bu şarkıların gözü zaten kör =) aman bizim gözümüze bişey olmasınn, amin =)

    not: fahim beyi özlemişiz, her zaman gelmesini istemişiz.

    dimple canım: =)

  7. Sevgili Aysun,
    Nerden ruh halimi bildin en sevdiğim sezen insan acılarla kıvransada dünyasını yeniden kursada düşlerle gerçekler ayrı ayrı yaşar..
    aysun sen benim ölümümü hızlandırmak mı istiyorsun….
    bu şarkı insanı melankolik yapmaz mı?
    bir gün seninle karşılaşırız inşallah uzun uzun konuşuruz sevgili aysun.
    Tahminime göre yaşın bu şarkıya göre küçük ruhun mu o yaşlı biliyorum tıpkı benim ruhumun 90 olması gibi….
    dua nı bekliyorum bir ablan olarak tamam mı….
    sevgiler sana ….

Bir Cevap Yazın

