sümeyye için

gecikmiş ya da erken

denizde

seninle tanışmamın akrostiş destanıdır bu, adına layık bir masalı yazamamanın sıkıntısını hafifletme temrinidir. üstelik okumadığım masal kalmamışken: insanı, aslanı, tavşanı, evinden uzaktaki balığı anlatan,  neden birini kopyalayıp yapıştırmadım ki buraya, neden. macera mı arıyorum, benim seni ilk görüşüm çok sakin bir gecedeydi, ne macerası? eski gözlerimle eskiyeceğini hesap edemediğim bir resme bakıyordum, şarkısız sakin gecemde. yol gösterdi, adres verdi bir güzel adam, bak dedi kapatıyormuş “lili” dükkanını, bak şarkısını bırakmış ardında, bak bir dinle, hiç mi etkilenmeyeceksin, bak ne kadar ince, ne güzel bir veda, ne dokunaklı, ne acayip. yeni bir adres değildi benim için, yine de yeni karşılaşmış gibiydim, gidiyordu, şarkısını oduncunun çocukları masalındaki gibi kırıntılar halinde serpiştirerek gidiyordu, üstelik dağılmıştı kırıntılar, nereye gittiği belli değildi lili’nin, gidiyordu. en kötüsü bu dedim, hani durakta beklerken, hareket eden otobüsün camına yaslanmış bir güzel yüz görüp aşık olursun ya, bir sonraki durağa koşup koşmamayı düşünürsün ya,  bindiği otobüsü bile bilmediğin birinin arkasından nereye nasıl gidilirdi, haritasının orta yeri yırtılmış bir define avcısı gibi kalakalmıştım, en kötüsü de buydu.

neyseki, masal burada bitmedi. kaybettiğim gün buldum seni, güzel adres veren güzel adam beni senin kapına getirdi. canım. erken doğumgünü hediyen olsun bu, devamı da gelecek olsun. tamam mı.

bir tanışma türküsü” üzerine 10 yorum

  1. üzerimize ağırlık yapan hikayelerin defterini kapatırken bulduk biz birbirimizi. hep “iyi ki…” diye başlayan cümleler kuruyorum o zamandan bu yana seninle ilgili.
    bir bitişin ıstırabı içinde insanın başına gelebilecek en güzel şeydin sen =)

    seni tanıdığım için iyi ki doğmuşum =)

  2. iyi ki bitişlerinizin iyi ki devam edişlerine iyi ki şahit oldum ve oluyorum, diyeceğim öyleyse ben de kabul ederseniz ve biliyorum ki edersiniz ve iyi ki edersiniz(:

    bi de,

    iyi ki beni de seviyosunuz ve iyi ki kıskanmıyorum(:

  3. sümeyyecim: amin =) hoş bitişler ola mustafakemalpaşa =)

    velespitciğim: canım ya, nasıl bi komplekssiz yorumdur o =) ay lav yu, vi lav yu, yu da yu yani =)

    dimple: inşallah canım, bizimkisi de bitmeyenlerden olsun inşallah =)

    ayşegül: peki bi de şunu düşün, sümeyye benim kurabiyelerimden hiç yemedi, ona hiç kurabiye yapmadım gece yarıları =) ama sen naptın, ektin beni, bi kutu kurabiyeyle hem de =) sana da bi “ekici” akrostişi yazmalıyımm =))

  4. “vefasızın ama belki özlerim!”
    bu şarkıyı her duyduğumda seni anıyorum bu yazının sahibi!
    yazıyı yazdığın insan; yeni yaşın hayırlı olsun. :)

Bir Cevap Yazın

