…kararsız olmakta karar kıldım…

now-shes-gone-with-my-butterflies-in-her-hands

karar: 1.) bir iş veya sorun hakkında düşünülerek verilen kesin yargı. 2.)tam ölçüsünde, ne az ne çok.

kararsız:1.)karar vermekte güçlük çeken, mütereddit. 2.) düzensiz, istikrarsız.

sevgili jeannot lapin‘e uyarsak, sözlüğün açıkladığı kadarına razı olursak, işte bu: kararsız, dozaşımlarına meyilli, ılımlı bir dille: sürprizlere açık, kaba tabirle: bi öyle bi böyle.

etiket merakımız bizi öldürecek bir gün.

foto: miamtha

bir kelime bir işlem/2” üzerine 22 yorum

  1. başka açılımlar da olabilir.
    kararlı’nın tersi: kararlı, inatçı, sabit fikirlinin tersi= kararsız, inatsız, hırs yapmayan, ısrarsız, her yeni fikre uyum sağlayabilecek kapasitede, su gibi her kalıba girebilen, esnek =)
    iyi mi kötü mü bu kararsızlık =)

  2. kararsız olmak güzel çünkü hala birden çok kararın var demektir : ) mesela evsahibinin bir evi kiracının bin evi var hesabı..kararı olanın tek yolu var ama bütün yollar benim ;) sakın gidemedikten sonraaaa deme seni döberim :>

  3. iyi de olabilir kötüde olabilir
    beni esir aldıgı için iyi iyi diyim kendimi avutuyım ben :)

  4. etiket değil de sözlük şeysi olmuş sankim daha çok. tdk sözlük, ekşi sözlük derken şimdi de metenga sözlük çıktı başımıza..
    kararsızlık iyidir ama bazen…
    azı karar çoğu zarar diye bişey var ama konumuzla ilgisi yok sanırım.
    öyle.

  5. lehçetül hakayık a baktım.
    şöyle demiş mütereddit için: “(daima) zarar ve ziyana uğrayan kimse” :)
    sonraki konu ve başlıkları da tahmin edebilirim:
    umut, sabır, (uzun bir ara), goodbye cruel world :p
    bir de, geç olsun güç olsun ama olsun, dgk olsun.
    ne yapayım, renaud garcia cezbeye geldi.

  6. ya ben bi cevap yazmıştım buraya, wordpress dehlizlerinde kayıp olmuş sanırımmmm.
    baştan başlıyorum o halde:

    zübeyde: bol seçenek iyidir, onlardan birinde karar kılmak daha iyidir =) yollar senin olsun, gitmesen de =Pp

    dimple: aslında hani şu yemekteki tuz kararı gibi bi karar ve kararsızlıktan bahsetmek istemiştim =) dozsuzluk. bunu da bi düşün.

    salavin: kral salomon’un bunalımı kitabını tavsiye ediyorum. can yayınlarının üst katında, bitmemişse kap bir tane, emile ajar’ın en iyi kitabı diyebilirim. oradaki jean’ın sözlükle ilişkisi hoşuna gidecek =) metenga sözlük =)) yok yok, o kadar da değil =)

    s: kararsızlık etiketlemeye girmiyor =) etikette belirli bir karar gerekmez mi canım =)

    mavinin yankısı ( belki de yankisi, yankee gibi, karar veremedim =P) sözlük yapmaya niyetim yok =) her zaman jeannot’a öykünmüyorum, haa bir de, sabır, umut… pek de tutmadığım konular =)

    Allah ziyana uğrayanlardan etmesin bizi. amin.

  7. düğmeye basınca odam aydınladı :)
    tek kusuru var diyeceğim ama beynelmilel insanlar tabiki utc+0 zamanı kullanır.
    şu koca isimide nasıl noktalı ünlü olmaz aklım almıyor diyeceğim ama bayramdagezenler, yolasığmayanlar da tanımışım.

  8. bayramlıklarını yeni giydi.
    kirletmek istemem ama:
    Chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg
    dünyanın en uzun ismiymiş. bir gölmüş.
    ne tuhaf, hiç noktalı ünlü yok :)

  9. hımm…
    kusura bakmayın, başkası adına okuyunca ben bile anlamadım.
    sözlüğüm şöyle:
    – düğme: “yorumu ilet”
    – odamı aydınlatan şey: düğmeye basınca rengi ağaran blog
    – bayramlıklarını yeni giyen ve utc-0 zamanı kullanan şey: bu blog
    – koca isim: yollardagezer

    paul erdös (http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Erdős) denen espresso ve amfetamin müptelası bir deli vardı, onun sözlüğü geldi aklıma :)

    Allah bizi rahatsız etmekten de korusun. amin.

  10. aysun temaya nettin hiç sevmedim yemek tarifi sitesine dönmüş ben karanlığımı istiyorum bi de o çirkin kadını: )

  11. her kimsenin “garerinin olmadığı” bir kararsızlığı vardır. önemli olan, garerinin olduklarını su yüzüne çıkarıp onlarla idame-i hayat eyleyebilmektir, derim nlp’ci arkadaşları selamlayarak.

  12. mavinin yankiiisi, aslında her şey apaçık yazıyormuş da benim kafam kalabaymış sanırım =)) açıklama için teşekkür ederim.

    zübeyde: ya, yemek tarifi sitesi dedin ya =) yoksa o tip siteleri küçümsüyo musun =)) biraz böyle takılacam canikom, hem, bana özel bir tema ile .com uzantılı bir adrese de geçebilme ihtimalim üzerinde duruyorum =)

    velespitçi: benim garerim senden yana, senli olmaktan yana, ötesi yok. nlpci arkadaş mı, benim öyle arkadaşım olamaz =Pp

  13. yok canım ne alaka neden küçümseyeyim başım gözüm üstüne az mı tarif arakladım oralardan …sadce içeriğin getirmiş olduğu vizyon farkı diyelim : )sen temanı yap com’a geç ben ona da engin görüşlerimi bildiririm…

  14. çirkin kadın istedim iki tane geldi ….yav başka bişey isteseydim Allam ya nebilim hemen isteğim olcak …şimdi istesem olur mu nolar nolar : (

  15. sitenizin bu halide güzel olmuş:)
    öteki her ne kadar daha iyi olsada :P

    anladım dozunu tutturmak lazım en nihayetinde geçde olsa bir karar verebiliyorum ya
    ben en iyisi buna şükrediyim :)
    yönümü kararsızlıktan mutsuzluga dogru cevirip onun sözlük anlamı
    üzerinde duruyım :)

  16. karasızlar da karara varır bir gün! öff ne sıkıcı bir cümle oldu değil mi? müslüm babavari..
    verdiğim adrese de vaktiniz olursa bakmanızı salık veririm.

    kolay gelsin aysun hanım…

Bir Cevap Yazın

