“… oradaydı, yitik bir köpek gibi, sahipsiz, adsız, birinin Flik, bir başkasının da Flok diyebileceği…”

L. Pirandello { Biri, Hiçbiri, Binlercesi’nden}

 

flok

 

küreği verdim eline, sen busun, bu kadarsın, bu mezarda yatacaksın bundan böyle  dedim. örtemediğin yerlere mermer panel yapılacak, granitçi ölçüsünü aldı dedim. pirelerden bitlerden korkmayasın, zaten senin vücuna ait detaylardır onlar dedim. erkeğim diye sayıklardın ya, al sana gücünü gösterme fırsatı, gir şu mezara, yat yeniden dirilene kadar dedim. kanalizasyondan denize dökülecek yerde, al sana bir fırsat dedim.

dinledi.

uyuz / uysal olanlar için” üzerine 3 yorum

  1. burda bahsedilen bi köpek bile olsa
    biran kendimi alamadım yerine koymaktan…
    bizede kürek vermeselerde elimize öyle şeyler tutuştururlarki
    hazır mezar gibidir kazılmıştır ve zorla iterler aslında
    bazen yeniden dirilmek mümkündür ama çoğu zaman kırık dökük yamalıdır
    dirilmek eskiler hiç bi zaman silinmez
    sanırım buralar biraz yamalı biraz kırık dökük birazda mlankoligim …

    (bu postu yollamak konusuda kararsızım ama yolladım gitti:)

  2. olabilir yatabilirim aslında denemekten ne çıkardeğil mi?

    ooohoooo bu aralar aynadaki asimle hiç ilgilenmiyorum
    sinirlerimi bozuyo,çileden çıkarıyo beni :)

    bencede yayınlayarak iyi yaptınız :)

Bir Yanıt Bırakın

