…Sen günün ilk saatlerinin kırılganlığında, şen bir yüzle doğmuştun, biliyorum…

nilgün marmara

…bir biz ikimiz varız güzel öbürleri hep çirkin…

turgut uyar

…korkuluksuz köprüden geçer gibiyiz…

yusuf atılgan

mum

bugün 29 Kasım

iyi ki doğdum

günün anlam ve önemine uygun olarak:

 

 

 

gün benim günüm, mekân da benim” üzerine 22 yorum

  1. iyi ki doğdum derken?!!
    başka bir ihtimal var mıydı ki?
    ve fakat şöyle diyebiliriz:
    iyi ki bizle beraber “ilginç zamanlarda” doğmuşunuz.

    ve ve ve mevlüdden aklıma geldi;
    kimbilir belki bir gün “merhûm ve müellif süleyman efendi’nin ruhu içün, ve kaffe-i ehl-i imanın ervahı içün” demek de nasip olur arkanızdan.
    (iyi bişey mi söyledim kötü bişey mi ben şimdi bilemedim)

  2. ooooo hocam iyiki dogdunuz
    bencede ;)
    daha yeni farkında vardık
    iyiki dogdugunuzun ama olsun
    yetişebildik sanırım :)

  3. Sakin sakin yayılmış bir biçimde okuyordum ki şarkı bir çimdik attı :) Ve çok güzel geldi…

    İyi ki doğdun, çok mutlu ol, sağlıklı güzel bir ömrün olsun :)

  4. ne güzel söylemiş yusuf atılgan gerçekten de korkuluksuz köprüden geçer gibiyiz, korkulukları var etmek de bize düşüyor en zoru da bu zaten… umarım hiç yorulmadan gçersin o köprüyü ve sonuna geldiğinde bütün huzurunla iyi ki doğmuşum iyi ki yaşamışım bana armağan edilmiş bu ömrü dersin … iyi ki doğdun arkadaşım dünya varlığınla gülümsüyor : )

  5. bu sene devirdiğim çamların haddi hesabı yok.
    hadi ilk potu geçtim, ki velespitseverzedeydim, gaflet anında yakalandım. oysa balıkla beslendiğimi çok iyi biliyorsun p:

    ikincisi saate aldandım. ben daha beklerken sen çoktaan doğmuşun ruhum duymadı. allam türkiye ve türkler her alanda benden çok daha ilerde p:

    oysa ikimiz için neler hayal etmiştim.
    iyi ki varsın bre =) 40 gün 40 gece kutlamak farz oldu artık =)

  6. aman aman aman aman =)

    çok teşekkürler ediyorum efendim. reşit olduğum bu güzel günde sizlerin kutlamaları beni daha da reşid etti =)

    amin, hepberaber diyorum şimdilik, hepinize tek tek cevap verecem ama sonra =) yorgunum, parti yorgunu =P

    sağolun, varolun, öldükten sonra da. amin.

  7. oooo parti yorgunu demek :)
    umarım şöyle dıptıs dıptıs lı bol eglenceli olmuştur partiniz :)

  8. parti çıkışı bi de tiyatroya gittim, gülmekten boğazlarım ağrıdı, onun yorgunluğu da kolay geçmez =)

    bu arada, unutmadım arkadaşlar, hepinize cevap vereceğim dedim =)

  9. Şu an penceremden monitörüme vuran ışık gibisi hep gözlerinde olur inşallah.
    İyiki doğmuşsunuz , şeref verdiniz efenim :)

  10. sırayla başlıyorum efenim =)

    1. ) serefrazcım, teşekkür etmiştim amma yine edeyim, iyi ki doğmuş da seni tanımışım =)

    2.) sayın dikkatsiz: sağolun =) iyi birşeyden ziyade gerçek bir şey söylediniz, eywalla =)

    3.) dimple =) ptesi grubumun parlayan yıldızı, bir HOCOM şiiri patlatmasan da ilk kutlayan sen oldun =) teşekkür ediyorum =)

    4.) sevgili Ay’dan Atlayan, “malzeme budur”un zerrincesi ( hakkı bulutçası aslında =) kendime ve sizlere armağan ediyorum =) teşekkür ediyorum, bir de “amin” diyorum =)

    5.) zübeyde: aysun da senin yorumunla duygulanıyor =) sağolasın canım. korkuluksuz köprülerde korkuluğumuz olacak yoldaşlarımızın varlığı için kaldırıyorum kadehimi =P

    6.) yanlış cevap: ama en büyük Türkiye, başka büyük yook =) 40 gün 40 geceyi unutacağımı mı sanıyorsunuz =) unutmayacağım unutturmayacağım =) canımsın. o kitabı başıma sardın ya, albayım beni sümeyye ile kavuştur diyorum =)

    7.) mecaz hocam, teşekkür ediyorum, incesiniz.

    8.) Mefeka: tenkyuverimaç, verivel, verinays, verigut =) happy u 2 =)

    9.) ruzigar, teşekkür ediyorum =) amin amin. ruhumuza el-fatiha =)

    10.)aysun: kayıp hanım =) teşekkür ediyorum canım. nice güzel günlere =)

    11.)cemserdengeçti: aman efendim şeref verdim =) amin diyorum =) tet demiyorum =)

  11. rice ederim efendim ne demek :)
    ben patlatıcamda üzerinde biraz daha çalışıyorum
    aramızda kalsın sona saklıyorum :P

  12. Merhaba, ben Özlem, uzun zamandır okuyorum, dinliyorum, izliyorum sizi, bu yüzden boynumun borcu oldu şimdi yazmak, çünkü müteşşekkürüm varlığınıza, iyi ki doğmuşsunuz siz, ben de iyi ki rastlamışım efendim size:)
    Sevgiyle kalın,

  13. dimple =) güneşli tablonla patlatacağını patlattın zaten canım, şiire gerek yok =)

    özlem: Merhaba =) yorumunuz beni utandırdı. yayınlamayayım dedim ama doğumgünü postumun altında her şey serbest =) gün benim günüm, mekan benim, diye boşuna demedim yani =)
    teşekkür ediyorum, abartıyorsunuz demeyi de unutmuyorum. Allah razı olsun.

  14. İyi ki doğdun, iyi ki oldun (ipek öyle diyor)
    Uff ve ben onu unuttum.
    Zamanı geri almak isterseniz hangi ana dönmek derseniz sorusuna cevabım bundan sonra kesinlikle 29 kasım olacak. -mübalağa da kimmiş canım-

    Biriken faturalar,denkleştirilemeyen kiralar, yatmayan maaşlar deyiverip kendime hayli gerçekçi bir bahane buldum, Allah’ım şükür. Aysun abla da gerçekten insansın buna lütfen.

    Hey rampaların ustası seviliyorsun canım, bil istedim.
    Rahmetli dedi ki “en iyisi yürüyerek gidilir yaşamaya” . Yollardasın, isabetli seçim. Mübarek olsun seyrin.

    dipsel p.s: Fonda sezen abla “yalnız kullar” diyor. E şüphesiz bu konuda senin de diyeceğin vardır: ) si yu usta

Bir Cevap Yazın

