morcheeba / enjoy the ride

bugün bununla geçmiş meğer” üzerine 6 yorum

  1. Dedim Judie abla,
    Karanlık olmadan olmaz mı aydınlık?
    Dedi beş kelime seç!
    Dedim üç hece seçtim!
    Dedi hönk!
    Dedim sen, dedim siz, dedim lik.
    Gitti.

  2. İster istemez şu geldi:
    P: Memati sen benim geceleri uyuğumu mu sanıyosun?
    M: (Kısa bir suskunluğun ardığından altmış fps ile sola dönen dumur olmuş bi surat :)

  3. mmmm, tamam, başımı altmış fps ile 180 derece döndürdüm o zaman =)
    ama şunu bilin ki, mematiler de sever, savaşır, tepki gösterir, sorgular, bazen de sorgulamaz uygular =)
    gitmek güzeldir diye gidiyoruz =)
    öyle.

  4. hayır hayır, mematiler konusundaki fikre katılmakla birlikte, blogun sahibidir polat. zaten başka türlü nasıl anlamladırabiliriz bir insanın kafasını 180 derece döndürebilmesini :). besbelli numara yapıyor.
    memati, yediği dayaklardan dolayı herhal, kendini bilmiyor, konuşurken düşünce basamaklarını üçer beşer atlıyor.
    saygılar, hayırlı geceler…

Bir Cevap Yazın

