sönen diğerlerini görmezden gelerek

yesimistiklalhacer-009

üçünde de “sen” diyorum.

şiirim bitti. şiiri yazıp bitirmedim, ne kadar şiir varsa seni görünce eriyip bitti, fotoğraf anlatmıyor mu ki, laf işte. ünlü şairlerden alıntılar yapasım var:

“…bu ne aşkı böyle güz güz, huyum kurusun / bana bir hız gelişleri amanın ne çok çiçek / eli az oynasa yazlar dönüyor sanki…”

metin abi yazınca bana söz kalmıyor, ben yazınca metin abi benim adıma utanıyor. şarkı mı, olmaz mı, meali de var, ne edeyim bu kendimi, ben de bilemedim:

üç hakkım kaldı” üzerine 8 yorum

  1. bu şarkının yan tesiri fazla bi kere.
    bi de kafama takılıyor: hakkat metin, nedir senin niyetin?

  2. eli az oynasa diyor adam ya, deli bu adam ya.
    bi de bi şiiri var, diyo ki:

    ARİF OLAN ANLASIN

    bahar gelir gelmez
    sokağa çıkar çıkmaz
    Elifi görür görmez.

    şiir bu kadar ya =) Metin abinin üstüne gelmedi ya. of.

  3. Damardan girdiniz:
    Baby if your new love ever turns you down
    Come back I will be around
    Just waiting for you
    I don’t know what else to do

    Saf sanatkar hüviyetine sahip ender insanlardan biri abim.
    Sanırım, hız da Metin Abi’nin parsellediği kelimelerden biri.
    Zarifoğlu deyince nasıl hemen kılcaldamar ve duyarga geliyorsa aynen öyle. Belki de bu yüzden, Conversations dinlerken arkamda olduğunu hissediyorum, onu hep yokuş yukarı hızlıca çıkarken, hızlı adımlarla volta atarak minibüs beklerken veya bilmem hangi şekilde pişirilmiş hangi balığı bilmem hangi mezeyle birlikte hızlı hızlı yerken şiir tezgahlar vaziyette hayal ediyorum… Belki de “hızlı yaşa, genç öl” mottosunu benimsemiştir?
    Her ne ise, asl olan samimiyet.
    Ve aşk acısı çeken sanatkar ruhlu fukaraya selam olsun.

    Mumlarınız iyimiş. Bizde sadece bir tane var. Kütük mum, ömür törpüsü :))

  4. değişiyor olabilirsiniz
    hatta bu değişime dışarı etkelnlerden katkılarda olabilir :P
    bunları bilemem
    ama ne olmuşsa
    hem size hem yazınıza yakışmış :)

  5. =) eleştirdiğimiz metinlerin içeriğini kontrol edemiyoruz =)
    bir de dışarıda çok güzel şeyler var, hem sizler için, hem benim için =) bende bişeyler var mı ne =P

Bir Yanıt Bırakın

