folkdancepicture

yaşlı adam, ki bir zamanlar gençti, evlenme sözü verdi kadına, sevdiği kadına, ki kadın da o zamanlar gençti, o da ona bekleme sözü verdi, ki o daha da gençti. beklemenin çekilir şey olduğu bir eyalete bağlıydı mahalleleri, mahallelerin kasabalardan, ilçelerden, vilayetlerden evvel eyaletlere bağlandığı bir ülkedeydiler. velhasıl, bekledi kadın, saçlarının gümüşî tellerle boyanışını gördü mağaza vitrinlerinde, bekledi.

yaşlı adam, ki bir zamanlar söz verecek kadar cesurdu, sözünü tutmayacak kadar kaypak, sevdiği kadını sevmiş olduğundan şüphe etti. gitmedi, bekletti. kadının saçlarının gümüşî tellere dönüşmesini seyretti camekanların arkasından, bekletti.

hikayenin burasında bir peri devreye girip ikisini de gençlik yıllarına götürerek kavuştursa ne de güzel olur, masalsı.

ya da

ikisi de aynı gün, aynı saatte, aynı mekanda ölseler, beraber gömülseler ne dokunaklı olur, şiirsel.

ya da

ikisi de birbirlerinden ümidi kesip huzurevine yerleşseler ve orada evlenseler ne hoş bir mesaj verilmiş olur, çıkmadık candan ümit kesilmez gibi bir atasözünün icadına sebep olmak, eğitici.

fakat hedeflediğimiz sonuç şu:

bunu okuyan genç adam koşarak sevdiği kıza gider ve haydi, der. sonrası ailelere ve davetlilere kalmış. haydiiiiiiii:

mesaj içerikli hikayeler/ibretler” üzerine 15 yorum

  1. sevdim bunu :)
    bayanlar beklemeye, adamlar bekletmeye ayarlı gibi sanki
    bekleyelim bakalım :)
    her güzel masal böyle güzel bitsin inşallah :$

  2. =) benim temam bu galiba =)) beklerken öleceğim elini çabuk tut =)))

    buradan MMC isimli şahısa sesleniyorum:

    Sakuradaki kız da böyle bekliyor kuzum, haydi bi el atıver, hadiiii =))

  3. öyle bir kadın yok. erkekleri edizhunlaştırma çabalarımız sonucunda kendimizi hülyakoçyiğitleştirdiğimizden, sonunda, adam:
    -aaa ben yanlış anlamışım, sen aslında kötü kadın olmamışsın dediğinde mesela, şimdi de ben seni istemiyorum diyen bir hülya koçyiğit var mıdır, yoktur.
    – şükür Yaradana, diyerek sarılır adama, asıl ben özür dilerim senin yanlış anlamana alet olduğum için, der, telafi çalışmaları için leğene sıcak su koyup edizhunun çoraplarını çıkarır. kadın böyle bi şey işte, adam da öyle =)

  4. filmlerden olur kuzum bunlar. kimse beklemesin boşuna bence.
    şimdi dağılabilirsiniz…

    hahahhah
    filmin kötü adamı hulki

  5. bence de kimse kimseyi beklemesin
    hayat durak değil efendim.

    devam edelim bekleme yapmayalım
    356 hale bekleme yapma
    hihihi

    filmin kötü kızı jale

  6. iğrençti evet ya. Rıza’ya yapılmazdı bu. beşiktaşlı olmasak da Ulvisidir, Rızasıdır, Mutlusudur, severiz ağırbaşlı, efendi futbolcuları.

    ayşegülcüm; filmi iyi bitirdim ben ya =) jale bile tövbe etti, bi imamla evlendi, hac kafilelerinde rehbetlik yapmaya başladılar ailecekk =P

    filmin iyyürekli senaristi aysun =P

  7. yani topçu mutlu’yu araya sıkıştırmasan olmaz yani ali erenler, beşerler, takoz recepler, bıçak gibi kesin gökhanlar, fidan gibi şenollar da vardı ama. ha sonuçta türkiye için möhim takımdır beşiktaş o ayrı tabi. siyahdır beyazdır ölümdür yaşamdır da ayrıca. evet.

  8. =)) Mutlu’yu katmamın sebebi -sen de iyi biliyorsun ki =P-efendi olmasıdır, Recep agresif bi abimizdi, onu nerden kattın ki =) Gökhan hususunda hemfikiriz amma ali eren, ali cansun falan onlar çok yeni ya =) istersen ibrahimeyn’den bahsedeyim =) beşiktaşın eski sükuneti kalmadı ya =) hiç yıldırım demirören süleyman seba ile bir olur mu =) fark burada bence =)

    şifo mehmeti de saygıyla anıyoruz, ona ismini veren Enzo Scifo abimize de selam çakıyoruz =)

  9. masalsı, şiirsel, eğitici sonları ümit etmek, gerçekçi acımsı dokunakımsı kötü sonları yaşamaktan kat kat iyidir.

    Ayrıca üçüncü yoruma itiraz ediyorum, bütün hikayeleri aynı kefeye koymamak gerekir efendim.

    iyi akşamlar.

  10. -aaa ben yanlış anlamışım, sen aslında kötü kadın olmamışsın dediğinde mesela, şimdi de ben seni istemiyorum diyen bir hülya koçyiğit var mıdır

    Yeni oldugumdan mazur görün cünki epey bi geriye dönüş yapıyorum (geriye dönüş uzun sürebilir ki bu yüzden anti-flash gözlükleri herzamankinden gerekli)…

    Bu ülke yeni açılımlara…yepyeni senaristlere ihtiyaç duyuyor.Neden olmasın ? belki de “Hülya’nın İntikamı” çekilebilir. ^_~

    projede aksayan kısım : abla o koşmayla sen anca belediye otobüsünde sıkışmış yolculardan intikam alırsın (yalnız epey kanlı olur)

  11. sonra da türk sineması “doğru insan”ı keşfetti zaten. biz ayrı dûnyaların insanlarıyız nalan dedirti senarist ayhan ışık’a. sonra jönün arkadaşlarından birisi önce yönetmeni patakladı. sonra esas kızla esas çocuğu kaptığı gibi nikah dairesine götürdü. nalanın fabrikatör babasından kopardıkları paralarla ev tuttu bunlar. mutlu mesut yaşadılar diyemiyorum. adam akşam eve geline çoraplarını odanın ortasına attı. kumandasını alıp tv karşısına geçti. kadın da yemeği hazırlayıp kaldırdıktan sonra bütün günün yalnızlığını adamın başının etini yiyerek gidermeye çalıştı

Bir Cevap Yazın

