c-012

* hep cenazemin kaldırıldığı muhitteyim, camide kime sorsanız tanır beni. kuş sürüleri tepemde gezinirken, en kalleşine yem olmayı dilerim, ancak o zaman gözlerimi rahatça kapatabilirim.

* hem öldüm hem dolanıp duruyorum aranızda, çok tutulan bir amerikan dizisinde başrol müyüm, senaristlerim grevde değiller mi, peki ya makyözüm, kiminle ortak kullanıyorum makyaj malzemelerimi, kimin uçuğunu taşıyorum dudağımın kenarında, kimden miras kaldı bana bu mikroplu bakışlar?

* tuhaf olan şu ki, hiçbir yerde görülmeyen ama her yerinden klişe akan hikaye kahramanlarına döndürüyoruz kendimizi. ve hani teğmen drogo yazgısının kuzeyden yana ağırlığını koyduğunu hissetmişti ya, ona benzer bir meyil arıyoruz kendimizde, belki de meyile bahane arıyoruz. makyaj temizleme mendillerini kirlettiğimizle kalıyoruz, israfın günahlığını bile bile hem de.

* okuyucuya nerede olduğunu soran oğuz atay adına diyorum ki: ben buradayım ey okuyucu, sen de burada kal.

kasvet molası” üzerine 10 yorum

  1. “affedersiniz sarışın bir hanımı arıyorum.”
    “arkadaşı mısınız?”
    “hayır hikaye kahramanıyım ve anlatsam inanmazsınız.”

    diye bir diyalog geçiyordu bir kitapta.

    mesele o diil de, hepimizin içinde kafayı yemeye meyyal durumlar var sanırım. oturduğumuz yerde dahi kendimizi kaybedebiliriz.

    ne diyim başka, öyle yani.

  2. okuyucu; burada yönetici nerede. blogun kaloriferleri yanmıyor.
    resim; muhteşem.
    hava; ondan da harika.
    kuşlar; edip akbayram yahut ahmet telli.

  3. okuyucu olarak nâçizane seslniyorum:

    “Elbisem gündelik,pabucum delik,
    Haberin olsa da sobayı yaksan.
    Yağmur iliğime geçti üstelik,
    İçim ürperiyor ,ya evde yoksan .”

  4. panik yok =) paniğe mahal yok =) kasvet molası bitecek elbet, neşe molalarımızın bittiği gibi =)

    rehavet: şömine, ayı postu, kurutulmuş et, biraz da üzüm suyu var =) almaz mıydınız =P
    bi de: o fotoğrafı ben çektim, karaköyden, hani aylak adamın hatırasına hürmeten, eve dönüş yolumu 3 saate uzatan yorgun bi günde =)

    serap: şöyle devam ediyordu sanırım filmde: hahahahah, olur mu öyle şey çocuklar, ben hep evdeyimm =) narinanirinaaammm =)

  5. panik yok ‘ a
    sizin aracılığınızla sormak istiyorum :
    kimindir bu alıntı yaptığınız kitap? adı nedir?

    * çevreye verdiğimiz geçici rahatsızlıkdan dolayı özür dileriz.

  6. panik yok ;
    ciddi anlamda dikkatimi çekti o replik
    bende hangi kitapta oldugunu bilmek istiyorum
    öncesini ve sonrasını okumak ;)

  7. Dikkatsiz ve Dimple için:

    “Albayım beni Nezahat ile evlendir”

    İlhami Algör’ün kitabı.

Bir Cevap Yazın

