seni, okumamızı devlet büyüklerimizin yasakladığı yayın organlarından birine hastalıklı yazar kontenjanından giren bir zirzopun gözünden yazmak vardı güzelim. ellerimizde vaktigeçmiş üzümsuları ve biz üzüm tadı bilmez cahillerdik, yaşımızsa çok büyük. çok büyük yaşlarda bir çok şeyin tadını bilmeden yaşamak öyle garip gelirdi ki eskiden. mesela ben hiç ortaköy görmemiştim 2008 yazına kadar. belki ilk kez bu yaz gördüğümdendir kayıtlara geçmesi. oysa kadıköy ne kadar da evimdi.

mübarek günde içilecek şey değildi doğrusu, evin reisi, sarhoş olmadınızsa problem yok,  fetvası verecek kadar hoşgörü sahibiydi. fakat benim hoşgörü oranım yerlerdeydi, bu tip yazıları yazmak intihardı, intiharsa yaşanarak yapılan bir eylemdi neredesin firuzecilere göre. herkesin bir firuzesi vardı, duruyordu içerisinde. denemesi bedava görünürdü, bir ömür sürerdi bedeli ödemek, evet, şikayetiniz nedir diye soruyordu doktor, teşhis şikayetimde gizliydi, bunu ben biliyordum, o ise kendini doktor sanıyordu.

hepsi üzümsuyundandı, bunu da biliyordum. kartelmedyasısaçmalamacısı rolüne bürünmemin sebebi buydu. bir rivayete göre 40 gün vücutta kalırdı kendisi, bir diğer rivayetse ne olursan ol yine gel diyordu. biz de gitmeyi tercih ettik.

küçükevin velespitsever kızı, sen velespiti, ben seni.

Reklamlar

vakti geçmiş üzüm suları” üzerine 16 yorum

  1. “at kadehi elinden
    bin parçaya bölünsün
    dökülsen meylere yere
    hatıralar gömülsün”

    evet deniz seki den dinliyoruz
    hihihi

    *ayrıca ben cıklama o cıklama bu ülke nasıl girecek karanlığa

  2. damağımızda kalan o üzüm tadına sahur yumurtası kırıp yerken, ne de floranslı idi babanız :)

  3. =) Floranslı ve sağlıklı idi elh =) bi de hasta olaydı, şizo fren gi bi =P
    bi de bassaydı yaygarayı daşları alııın diye =))

    tekrarlamak ümidiyle
    esen kal =)

  4. yok ben sadece ÜZÜM suyu içtiginize inanıyorum :)
    üzümler ekşiydi ondan böyle hissettiniz :)

  5. babamdan fetvamı almışım, ammaaaan, dert mi yani =P sarhoş olmadığım sürece problem yok yaa, hem de kadir gecesinde =) tvprogramı ilahiyatçısı formatında bir baba herkese lazım =) iç ferahlatıcı =)

  6. o zaman rica etmesem babanıza sorarmısınız korsan kitap hakkında ne diyo :)
    çok ucuza veriyolar pahalı kitapları
    alıyım mı? almıyım mı ?

  7. korsan kitaba hayır diyoruz ailece, sülalece. şimdi, kul hakkı ayrı şey, sarhoş olmamak kaydiyle içmek ayrı şey =)

    ikinci el kitap forever diyerek yorumuma son veriyorum. tet. bir daha duymiym =)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s