verdiğim sözler buradan teksasa yol olur, dememek için:

dinlemesi güzel, söylemesi de:

teksasın yollarına” üzerine 18 yorum

  1. şarkı çok güzel…
    daha önce dinlemiştim ama bu kadar güzel gelmemişti..
    %50 sevmek gibi bir lütufta bulunabilirim.. :) iddalı cümle bence.
    ay..çok hoş şarkı.. gülesim geliyor,şarkı moral düzelten cinsten;insanın kendine güveni geliyor:))

    “sana inat yapabilirim
    her an aşık olabilirim ”

    paylaşım için teşekürler..

  2. yaa Aysun hanımcım hayat ne tuhaf di mi
    sen bile -ki burda ki bile çok önemli bir vurgu içerir- kendini bazen anlatamayabiliyorsun.
    Ben daha ne diyim boş bu dünya boş. =)
    hihihi

  3. herneyse: bence çok güzel tehdit etmiş adamı ya =) çok tatlı demiş =)

    serefraz ya da şerefnaz: aslında şunu demek istemiştim, ben anlamam bu işlerden, gugul abinin gözünde yükselsem ne çıkar, yükselmesem ne çıkarrrrrr =P

    terakki: ekledim.

    mefeka: icabına baktım birader =)

  4. bu teksas’ın yolları, sivas’ın yollarına benzer mi? dağlarına çıkılabilir mi?

Bir Cevap Yazın

