başağrıtma seansı da denebilir buna; seni düşünmek istemeye yani. defterler ve fotoğraflar sana hizmet ediyorlardı bir zamanlar,

evet,

bu dediklerim “bir zamanlar”dı,

şimdilerde,

kelimeler senli hücrelerinden arınmış, fotoğraflardaki yüz senin değil, ben seni düşünmek istesem, başkalarından yardım almak zorunda kalıyorum artık. biliyor musun üzülmüyorum da bu denli ruhsuz oluşuma. bu oluşuma istemeden katıldım, yolda yürüyordum, bir form tutuşturdular elime. bunun için bir imza atmış olduğuma inanasım gelmiyor. fakat bir imza atmış gibi, yemin etmiş gibi sadığım, artık sen yoksun ve ben sen yokken de ben’im. eksik kalan “biz” diye bir şey, sen ya da ben olduk mu, bölündük mü, eksiklik hissedilmez, değil mi?

kafatasım, beynimin koruyucusu, hayallerimi tutan kapak, ağrıtmayacağım seni, kilidi zorlamayacağım. silinmiş bilgileri yeniden yüklemeyeceğim. yüklemediğim bilgileri hatırlamanı da senden istemeyeceğim.

sevgili beyin, kafatası, hafıza, hayalgücü anonim şirketim, gözünaydınolsun, ağrıların bitti.

not: foto sahibi kali

başlığı unutulan” üzerine 3 yorum

  1. “beyin hücrelerim gereksiz bilgi ve hatıraları silmekte otomatiğe bağlamış kamuran abla, sence bu iyi haber mi?”

  2. bu kafatasının kask olma durumunu sevdim ben salmıyo hayallerii falan ben de hapsettim kafatasımın içine bir altıgen adamı
    bakalım ne olcak hikayenin sonunu biliyor gibiyim de…

Bir Cevap Yazın

