sibelin yeşil çimleri” üzerine 13 yorum

  1. tebrikler arkadaşım cibelle yi olaya dahil etmişsin sonunda… uyku klibi o izle izle esne ayıl bayıl :) yumuşak yumuşak dokunsun ruhumun en güneşli yerlerine orda ter ter tepinsin çimenler üstü kelebek börtü böcek falan ezana da az kaldı biri minareden greeen grass sölese ama bizim müezzin değil başkası başkası başkası…..

  2. zübeydecim, teşekkür ederim. bayıldım ve bayıldık =)

    ruzigar: bacılar hep güzel söyler de beyefendiler duymak istemezler nedense =) sözüm meclisten -yeminlen- dışarı ha =)

  3. :)hocaanımcıımız kendini şarkılara vermiş,biz de sessiz öfkesiz beklemeklerdeyiz.Caddy kokan ağaçlar da cabası…
    duyrulur,selam ile

  4. Bi sn bi sn bitirmiş olanlarla görüşüyomusun ki
    bitirememiş bi kardeşimizi bulmuşunda sıkıştırıyorsun hocanım

    not:he yanlış anlaşılmasın ben de henüz bitirmiş değilim (:

  5. heyy durun durun tamamen yanlış anlaşılmaya mahal vermişim:) ben bitirenlerdenim bi kere, sen fesayla görüş ayşegülcüm:) üstelik 80 gün olmadı be hocam ;)

  6. aa burda bana sataşma var işte şkyk’ cim.
    Ben sen kendini yalnız hissetme diye bitmedi dedim zati.

    hocanın kara listesinde tek başıma kalmaktan çekiniyorum da. hihihi

  7. çizgi filan ama mimikler ne kadar sahici..

    bana fransız şarkıcılarının nazlı nazlı söyleyişlerini hatırlattı.gerçi ne farkeder ki..
    olsun fransızca daha feminen duruyor:)

Bir Cevap Yazın

