kaldırasım geliyordu köprüleri viyadükleri, kimse kimseye bağlanmasın diye koparasım geliyordu kabloları. kafatasımda binlerce kundakçı taşıyordum, benzini benden kibriti benden – bay biedermann’a öykünerek biraz da-.

ne diyordum, kopuşlar üzerine sismik dalga grafiklerinden görsel şiirler, haikular yazmaya kalkıyordum hiç üşenmeden. geçmiş olanın küfünü mürekkep bellemiştim, yazdıkça kokuşuyordu harfler, kulaklarımı ve burnumu tıkıyordum olan bitene, gözlerimse sessiz bir dramı romantik komedi zannetmeme sebep olacak uydurma dudak okumalarla aldatıyordu beni. uzun cümlelerim de mevtime sebep olmak üzereydi.

hal böyle iken bolkepçe anestezi uzmanlarına ve bıçaklarını iyice keskinleştirmiş cerrahlara ihtiyaç duydu bünye. bünyemi sevmemin binlerce sebebinden yalnızca biri idi bu.

ne diyordum, Allah’tan ümit kesilmedi. operasyon başarılı geçti. bir level daha atladım. hamdolsun.

öyle dinlenmiş bir beyin ki bu” üzerine 10 yorum

  1. beynin dinlenmiş olduğu yazının akışından dinginliğinden belli…
    yarasın kardeşim…

  2. -aldığı eğitimlerin dışında, görünmeyen bağları, köprüleri ve viyadüklerin kablolarını şakkadanak kesebilme yollarına dair uzun araştırmalar.
    – geniş kundakçı, bolkepçe anestezi uzmanı ve keskin bıçaklı uzman portföyü.
    – var olan merheminin kendisine faydasız bir keli
    – çok iyi tutunabilitesi

    işbu CV çerçevesinde beni de değerlendirmeye alırsanız, sizinlen level atlamaya talibim aysunhanımcım.

  3. böremüt görlcüm:

    Sivinizi itinaylen inceleyen uzmanlarımızın verdiği raporlara göre özellikleriniz kendi kendinize yükselmeye yetecek seviyededir. Yani bi banka kredisi alıp kendi yükseliş marşınızı yazabileceğiniz müessesenizi açabiliteniz var iken hala bana tutunmak isteyişinizin ardında başka manalar var gibi geliyor. yoksa işbu postu yazan kişiyi seviyor musunuz kuzum =P

    öyküzen:

    hoşgelmişsiniz, iyi ki bu durakta dinlenmişsiniz. sizin gibi leveldaşları her zaman bekleriz =)

    Aleksandır Bey Hocam:

    mario’dan beter oldum, bissürü canavarla dövüşüyorum, bissürü tuğlaya kafa vuruyorum, tam sona geldik diyorum, her seferinde sahte prensesi kurtarıyorum. tek tesellim bayrağa doğru zıpladığın anların verdiği coşkuyu yaşamış olmamdır =P

    sondan bi önceki levıldayım. bunun için de bi türkü söylemek isterim, sen de enstrümanınla eşlik edebilirsin =)

    ömür deduğun nedur, dalda bi kuri yaprak,
    bin sene da yaşasan son level kara toprak =P

Bir Cevap Yazın

