sandığımın kilidi sandığımdan da kolay kırıldı. evet, anahtarın ucuna taş bağlayıp denize fırlatalı çok oldu. taş için bir balığın başına düştü diyorlar, balık sersemledi ve oltadaki yemi görmezden geldi bu yüzden. ve evet, bir balığın daha hayatını kurtardım. en-el-pi’ci örneklerine bir yenisini daha ekledim. bu durum benim hayatımı kurtardı mı peki? peh!

sandığımdan çıkanlar beni hâlâ üzen şeyler. bir zamanlar üzmüşlerdi ve ölürler havasızlıktan diyerek kapamıştım insansızlığa. hayatta kalmayı başarmışlar, kaplanın gözü iksiri mi, yoksa bünyelerindeki yılan zehiri mi onları yaşattı, bilmiyorum, ölmediler.

sandıklarda yaşayan, sonra da taşanlar için. dağ ve fener üstüne, eskilerden:

dağ/fener/eskiler/çok eskiler” üzerine 7 yorum

  1. “Benim de saçımda beyazlarım var artık
    Çeyizlerim safran sarı sandik lekesi
    Bir sabah sürgünden döndü ümitlerim
    Uyandi içimde yeniden sevmek hevesi”

    Umarım sizin de ümitleriniz birgün sürgünden gelir.

  2. “sandıklarda yaşayan, sonra da taşanlar için. dağ ve fener üstüne, eskilerden” olanları unutmak mümkün olmuyor! ben de aylarca dinledim bu yakıcı sesi. kodunu gönderecektiniz ama neyse!…

    selamlar efendim!

  3. ah benim içli konteynagörlüm.
    tozlu ve ahşap sandıklara girmeden evvel biz,
    tozlu ve ahşap sandıklardan çıkanlarla üzülenleriz;
    oysa
    onları vaktiyle tozlu ve ahşap sandıklara koyanlarda biziz.
    gün gelip çıkıçıkıveriyor olmaları ölümsüzlüklerinden değil
    yüzsüzlüklerindendir.

  4. şu karşıki dağda bir fener yanar.. yollardagezer, kan’lı can’lı yazıyorsun.. senin karadeniz havasına ihtiyacın var.. tez elden.. havalar serin.. bir karadeniz televizyonunda “hayden karadeniz’e” sloganıyla, ülkenin kuzey doğusuna davet var, biliyorsundur.. ee ne bekliyorsun “hayden karadenize”.. burada fener yanar mı, yanmaz ama dereleri vardır dağlara ağıtlar yakan..

  5. ben bu şarkıyı… daha önce duymuştum.. “şu karşıki dağda bir fener yanar”.. hey gidi.. ilk blog günlerindendi galiba.. nedense yollardagezer zihnimde o blogla ve müzikleriyle ve de daha kapalı yazılarıyla özdeşleşmiş.. gerçi blogcunun iflah olmaz bakımları da vardı ya, mühim değil.. ayrıca, ben de yakın bir zamanda “san’dık ve sandık” ikilemi üzerine çeşitli aforizmalar (pek tabii bunlar üfürizma olarak da adlandırılabilir) üretmiştim ya da tüketmiştim diyeyim.. saygılarımı sunarım.. karadeniz dereleri çağlamaktadır efendim.. dereye ve ormana karşı durmak zihninizi açacaktır.. bilginize..

  6. warrior: iyi dilekleriniz için teşekkür ederim fakat ümitlerim yanıbaşımda zaten =)

    mecazz hocam: aşkolsun, ben maille bu şarkıyı yollamadım mı size =)yoksa beceremedim mi =) muhakkak maille beceremediğimi itiraf etmişimdir =) eskiden kodu ben yerleştiremiyodum, müdürüm tiyanşan bakıyodu o işlere, artık büyüdüm, ben bakıyorum ve şimdi yollayabilirim =)

    böremüt: konteynagörl sana kurban olsun. bu kadar defansta olmak cansıkıcı biliyor musun, çok cansıkıcı. yüzsüzlerle, uçanla, kaçanla ve en çok da kaçıranla ilgilenmiyorum artık. sadece, dedim ya, defans meselesi bu, hâlâ bişey yapabilirler mi acaba diyorum, yapamazlar aslında =) neyse ya =) öyle =)

    rıza =) ben haydeN gidiyorum da sen dönüyorsun be kardeşim, ne kaderdir bu =) merak etme, düzelecem =) kukulun suyu bana iyi gelecek =)
    fenerli şarkıyı hatırlaman lazım, bazı arkadaşlar bu şarkıyı benim söylediğimi bile düşünmüşlerdi o dönemlerde =) ohh, God, 2006 yazı ve sonbaharı mıydı, bin yıl önceydi sanki… güzeldi ama ya SOKAKTA, çok güzeldi.

  7. Hatırlanan eskiler, eskimeyenlerdir. Bugünlerde de ısrarla aynur haşhaş’tan içmişim serhoşum bugün’ü dinliyorum. Beni duman ediyor. Dinlemediyseniz, dinlemenizi salık veririm!…

    Hamiş: Fener’i söyleyen teyzenin kodunu bekliyorum… zahmet olmazsa…

Bir Yanıt Bırakın

